Mammalivet - har man tid til sminke?

Hadde jeg prioritert det hadde jeg sminka meg hver dag, blir det når jeg skal på jobb igjen, men med tanke på at jeg bare bruker mascara tar det ikke mye ekstra tid når jeg pusser tennene :)
 
Tegne på øyebrynene må jeg hver dag, stort sett alltid mascara også, hvertfall om jeg skal på jobb. Tar vel maks to minutter, så det har jeg tid til.
 
Til vanlig på jobb er det bare litt maskara, men er det møter med leverandører eller lignende er det noe mannen kaller "full kamuflasje" :p
I helgen er det ingenting dersom vi ikke skal noe spesielt..
 
Sminker meg når jeg orker / har lyst og bruker ikke så lang tid på det. Vil jeg, så prioriterer jeg tid [emoji4]
 
Sminker meg hver dag, barna er rundt meg hele tiden [emoji4] Liker å føle meg litt fresh. Tar typ fem min.
 
Hender jeg slenger på meg mascara og gir litt farge til bryna, har så lyse hår at det syntes nesten ikke uten. Men burde sikkert sminket meg mer og oftere, da jeg får så mye skryt over hvor våken og fresh jeg ser ut da få gangene jeg gidder noe mer haha
 
Veldig sjeldent jeg har bry til å sminke meg egentlig, det blir hvis jeg skal noe spesielt :p
 
Jeg brukte ikke så mye sminke før fødsel, og bruker det enda sjeldnere nå etter. For meg handler det mye om prioritering, jeg vil heller spise ei skive mens hun sover, enn å sminke meg. Jeg er også så heldig at samboeren min ofte forteller meg at han synes jeg er finere helt uten sminke, og da føler jeg meg veldig komfortabel sånn. Godt for huden er det også, og øyevippene mine er lenger enn noen gang nå som ikke jeg bruker mascara så ofte. Farger vipper og bryn ca hver 3-4 uke, da har jeg litt farge i anaiktet og føler meg fresh.
 
Ja,selvfølgelig får jeg sminka meg selv om jeg har barn. Gjør det som regel på kjøkkenet,da leker ungene litt her og der,og det går jo fint.
 
Går ikke så mye på tid som ork for å si det sånn
 
Eneste jeg alltid sminker er øyebrynene, har mørke øyenvipper så føler ikke behov for mascara hver dag

Har tid, men orker ikke :)
 
Bruker sjelden sminke. Når ungene var små, så hadde jeg ikke ork, nå vil jeg heller sove de ekstra minuttene [emoji23]

Har sminket meg i dag, men nå er vi i 60-årslag. Sist jeg sminket meg var sikkert i jula [emoji13]
 
Sminker meg som regel hver dag[emoji4]
 
Har vippeextensions!
 
Har 3 små barn og har tid til sminke, bruker omtrent 3-4 min på det så ikke akkuratt noe problem det :D Sminker meg mens ungene er på badet ikke noe stress det :happy:
 
Absolutt... tar meg tid til det, viktig å føle seg bra og se bra ut syns jeg :)
 
Langt fra hver dag, men jeg liker å ha på CC cream når jeg vil føle meg litt fresh. Den gjør at huden min blir mer jevn og jeg ser mer opplagt ut. Og så tar det like lang tid som å smøre seg med fuktighetskrem. Skal jeg ut er det CC cream, øyenbrynsmascara, eyeliner kajal, vippetang mascara og blush. Ikke noe tidkrevende eller avansert. Og jeg har stort sett noen rundt meg som holder ett øye med barna.
 
Back
Topp