Mammalivet - har man tid til sminke?

M

Moderator Wilma

Guest
Sminker du deg hver dag? Får du være alene når du sminker deg eller har du unger hengende rundt beina? :)
 
Hver dag, men bruker kun 5 minutter:) Det varierer litt ift ungene, noen ganger henger de på men som regel finner de på noen annet så lenge.
 
Jeg har god tid til å sminke meg uten at barn henger i skjørtet liksom, men jeg ser ikke nødvendigheten av å sminke meg i det daglige.

Jeg sminker meg om det er noe spesielt. Type forening, ut på byen, fest, tilstelninger. Og da kan det variere med alt fra kun mascara til full pakke. Alt ettersom.
 
Tid skulle jeg nok hatt om jeg hadde brydd meg... Aldri brukt sminke da, hverken før eller etter barn :)
 
Jeg sluttet å sminke meg helt i slutten av videregående og har ikke tatt det opp igjen. Tror ikke jeg kommer til å begynne å sminke meg med det første heller :p
 
Bruker 5 min på hverdagssminke, så det går bra. MÅ ha noe rundt øynene før jeg forlater huset.
Fins jo de som bruker ganske mye lengre tid enn det, blir litt oppgitt av det kjenner jeg, men jeg prioriterer heller tid med ungene enn å ha på 3 lag med sminke på huden, som ingen legger merke til om jeg har på eller ikke :rolleyes:
 
Prøver alltid å få på meg mascara før jeg går ut (har helt lyse vipper hvis ikke) men har hendt at det har blitt nedprioritert/glemt også. Men stort sett får jeg det på meg :)

Bruker ikke noe annen sminke egentlig. Dagkrem med solfaktor hver dag, og ansiktssolkrem med solfaktor 50 om jeg skal være ute i sola litt. Da tar jeg kanskje bittelitt pudder oppå så det ikke skal være så shiny :p

Vokser og farger øyenbrynene selv hjemme ca. annenhver måned.
 
Bruker sminke av og til men blir sånn full fart sminking. Men nå bruker ikke jeg så mye sminke til vanlig så skulle nok klart å sminke meg hver dag:)
 
Sminker meg hver dag, varierende hvor mye og hvor lang tid jeg bruker. Men alltid noe.
Tar meg alltid tid til det og nå som guttungen er 4 styrer han med sitt.
 
Bruker mascara, rouge og øyenbrynspenn hver dag, det er det. Må ha noe farge siden jeg er så lys. Men ja, barna henger rundt meg, å få være i fred på badet skjer bare ikke. ☺️
 
Jeg har ikke tid. Ikke fordi jeg har barn, mer fordi jeg har så mye utslett at det tar en evighet og en halv å få det til å se pent ut [emoji23]
 
Back
Topp