Mammalivet - har man tid til sminke?

Brukte masse sminke før jeg giftet meg og fikk barn[emoji23]hverdag.. men nå har jeg nesten ikke tid til meg selv så sminke blir det siste jeg bruker tid på. Altså hvis jeg skal noe spesielt eller hvis jeg orker å vaske sminken[emoji23]ikke noe problem å ta på sminken, men det jeg ikke liker å bruke tid på å fjerne den bort[emoji85]
 
Jeg bruker maks 10 min på badet, renser og smører huden, tar på litt øyeskygge og mascara og tar en strikk/spenner i året
 
Bruker ikke mye sminke, men tar med tid til å legge det lille jeg bruker [emoji4]
 
Jeg rekker å sminke meg om jeg vil. Men bruker sjelden sminke til annet enn fest.
 
Steller bryna hver dag, utenom det blir det lite sminke. Kanskje sminka meg skikkelig 1 gang siden jeg fikk datteren min i fjor :p
 
Går stort sett uten sminke. Sminker meg bittelitt når jeg skal ut med venner eller skal i selskap, men bruker ikke mye da heller :happy:
 
Sminker meg svært lite, men i det siste har jeg følt meg så grå og blek og sliten at jeg bruker ett par minutter foran speilet før jeg skal ut innimellom.. litt foundation og rouge og mascara.. så føles det litt mer fresht med en gang :p men det blir langt ifra hver dag..
 
Da prinsessa var lita tok jeg meg tid til det. Nå har jeg vippe extentions, og kommer til å fortsette med det, samt kommer til å ta meg tid til å sminke meg. Tar jo max 5 min, å syns det er verdt det da jeg føler meg så mye bedre og freshere :D
 
Sminker meg laaangt ifra hver dag.. litt pga tid og litt pga at det jeg har en jobb vi helst ikke skal bruke så mye sminke på:happy:.
Men når jeg da sminker meg sitter begge jentene som klistret på for å lære :happy:
 
Sminker meg kun ved spesielle anledninger, føler tiden løper fra meg...
 
Sminker meg nesten hver dag. Men jeg bruker ikke så mye jeg da. Fyller inn øyenbryn og tar på mascara. Ofte litt eyeliner også. That's it :)
 
Jeg prioriterer det bare av og til. Føler meg vel både med og uten sminke:)
 
Back
Topp