Magefølelsestråden

Hehe ja. Får håpe vi alle har fått «riktig». Jeg har i hvert fall kjøpt altfor mye rosa :laughing002 hadde vært kjedelig om vi ikke fikk brukt noe av det:Heartpink så fornøyd med innkjøpene og ser skikkelig for meg at hun skal bruke det
Det er ikke vanlig at de tar feil, men man får jo somregel beskjed om de er sikre eller ikke, så da må man jo bare vente på å få det bekreftet på OUL :p
 
Hehe ja. Får håpe vi alle har fått «riktig». Jeg har i hvert fall kjøpt altfor mye rosa :laughing002 hadde vært kjedelig om vi ikke fikk brukt noe av det:Heartpink så fornøyd med innkjøpene og ser skikkelig for meg at hun skal bruke det

Så koselig å ha begynt å handle <3 Blir koselig å kle henne opp i klærne <3

Mest sannynlig vil vel de fleste jentene faktisk være jenter, men mulig noen "blir" gutter også :) Ho vi var hos sa at det hender jo at de tar feil, men samtidig sa ho også at ho ville bli veldig overraska om det var gutt. Så jeg tenker for min del at jeg ser det litt an frem til oul om tre uker. Om de fortsatt sier jente der, så syr jeg nok litt kjoler :) <3 Om det til slutt er en gutt som kommer ut, så får heller kjolene gå til noen andre. :p
 
Så koselig å ha begynt å handle <3 Blir koselig å kle henne opp i klærne <3

Mest sannynlig vil vel de fleste jentene faktisk være jenter, men mulig noen "blir" gutter også :) Ho vi var hos sa at det hender jo at de tar feil, men samtidig sa ho også at ho ville bli veldig overraska om det var gutt. Så jeg tenker for min del at jeg ser det litt an frem til oul om tre uker. Om de fortsatt sier jente der, så syr jeg nok litt kjoler :) <3 Om det til slutt er en gutt som kommer ut, så får heller kjolene gå til noen andre. :p
Veldig! Altså, jordmor sa hun faktisk var «helt sikker», så vi får håpe det da stemmer :laughing002
 
:HeartpinkFørste trodde jeg det var jente, var plaget med kvalme (hyperemesis). Det var en gutt :knegg: Denne gangen er jeg kvalm, men ikke like ille som sist, så kanskje jente denne gangen:wacky: i familien min både mine søsken og søskenbarn, og deres barn er det født enten jente så gutt, eller motsatt.
Håper litt på to gutter, men blir glad for jente og. Kinesisk fødselskart sier gutt.
Det var jente gangen! Så annerledes svangerskap. Og passer mad familien min som alle har annen hvert kjønn :laughing002
Veldig glad for jente:love7
 
:Heartblue

Har på følelsen det er gutt. Har to jenter fra tidligere. Kinesiske fødselskartet sier jente, men det sa gutt når jeg var gravid med jentene, så stoler ikke helt på det :laughing002

Da ble det bekreftet en frisk og aktiv gutt på UL i dag <3
 
Back
Topp