Magefølelsestråden

Magefølelsen sier jente!:Heartpink

Jeg har hatt jentefølelse helt siden jeg stod med positiv test. Har ikke følt så mye med de to andre barna mine, og der tok jeg feil med begge, så stoler ikke helt på magefølelsen nå, men. Fikk ingenting ut av jordmoren på toul:rolleyes:
 
Nå har vi vært på ny UL, 15+2. Selvsagt lå navlestrengen litt foran, men hun viste en liten hvit strek i riktig område og sa at hun holder en knapp på gutt
Hun sjekket flere ganger og sa det samme, og at vi får en enda bedre pekepinn på ordinær UL I uke 19.

Hva tenker dere da? Pleier de å ta ganske mye forbehold såpass tidlig, men at vi nok kan anta at det er en liten gutt inni der?
 
Nå har vi vært på ny UL, 15+2. Selvsagt lå navlestrengen litt foran, men hun viste en liten hvit strek i riktig område og sa at hun holder en knapp på gutt
Hun sjekket flere ganger og sa det samme, og at vi får en enda bedre pekepinn på ordinær UL I uke 19.

Hva tenker dere da? Pleier de å ta ganske mye forbehold såpass tidlig, men at vi nok kan anta at det er en liten gutt inni der?
Sniker. Jeg ville antatt at det er en gutt da ja. I uke 15 skal det være ganske tydelig. :) Vi så en slik hvit strek i uke 12, og fikk gutt. :Heartblue
 
Magefølelsen var feil her også gitt. Er veldig sannsynlig at det er ei lita jente i magen. Jordmor sa ho ville bli veldig overraska dersom dette skulle vise seg å være en gutt. Da måtte vi sende ho en melding og si fra :p
Gratulerer!! :Heartpink Foreløpig utrolig mye jenter i magene her nå!
 
Ja, sant! Føles som nesten alle skal ha jente :p
Hehe ja. Får håpe vi alle har fått «riktig». Jeg har i hvert fall kjøpt altfor mye rosa :laughing002 hadde vært kjedelig om vi ikke fikk brukt noe av det:Heartpink så fornøyd med innkjøpene og ser skikkelig for meg at hun skal bruke det
 
Back
Topp