Magefølelsestråden

Pasjonsfrukt:)

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Aprilspirene 2024❤️
Inspirert fra en annen gruppe hadde det vært gøy å dele magefølelsen vi har for om det skjuler seg ei jente eller en gutt i magen. :Heartpink for jente, :Heartblue for gutt og :love2om du vil være med uten å ha noen magefølelse. Del gjerne hvorfor du tror det du tror. Etter ultralyd eller fødsel, kan vi oppdatere listen med hva det faktisk blir/ble:love7

:wav

:Heartblue
Nervøsfrøken95 :Heartpink
:Heartblue:Heartpink MarieL :Heartpink
:Heartpink Poojenta
:Heartpink CH92 :Heartblue
:Heartpink Attpåbaby :Heartpink
:Heartblue Prim :Heartblue
:Heartpink Sukkerspinn93
:Heartblue Allegodetingertre
:Heartblue Nr32024
:love2 SunAndMoon
:Heartblue Si92
:Heartblue #LadyBug2
:Heartblue Lurrev :Heartblue
:Heartblue Morelltre :Heartpink
:Heartblue Myosotis
:Heartpink:Heartblue:Heartpink Pasjonsfrukt:) :Heartpink
:Heartblue CC-baby2024
:Heartpink Daisy’sDuckling :Heartpink
:Heartpink Clementine :Heartpink
:Heartblue Enlitenfugl
:Heartblue Ellaisabella
:Heartpink:Heartblue:Heartpink Starflower :Heartpink
:Heartpink Mami2b
:love2 hååpefull.
:Heartpink Litjmora
:Heartblue A123
:Heartblue Coconutfield
:Heartblue Plantejenta
:Heartpink Serenity
:Heartblue Spireliten
:Heartpink Gro(gu) :Heartblue
:Heartpink Minni 93:Heartblue
:Heartblue MrsValentine
:Heartpink Prøverpånr4
:Heartblue Lamalama :Heartpink
:Heartpink Solstråle123 :Heartpink
:Heartblue Sitrus95
:Heartpink L-40243454
:Heartpink Englemamma09
:Heartpink Webbi
:Heartpink He90
:Heartpink Vårbaby2024 :Heartpink
:Heartpink:Heartblue Siri78 :Heartpink
:Heartblue BHA91
:Heartpink Attende
:Heartblue Brit:Heartblue
:Heartblue Spireliten :Heartpink
 
Last edited:
:Heartblue

Noen som har erfaringer med det kinesiske fødselskartet, og om det har stemt eller ikke?:dance008 (Er gravid med første, så jeg har ingenting å komme med på den fronten):smiley-ashamed004
 
:Heartblue

Noen som har erfaringer med det kinesiske fødselskartet, og om det har stemt eller ikke?:dance008 (Er gravid med første, så jeg har ingenting å komme med på den fronten):smiley-ashamed004
Med første så stemte den for meg! Nå vet jeg ikke enda :happy:
 
Er næærmest overbevist om at det er en gutt, så blir spennende å se! Får svaret neste uke ❤️ Gleder meg veeeldig til å finne det ut.
 
Jeg har en hunch på jente, i følge det kinesiske fødselskartet så stemmer det også med jente. Det har stemt på de to andre også. :Heartpink
 
:Heartred

Jeg tror det er jente og det tror alle rundt meg også, så da kommer det sikkert en gutt:laughing002
 
1694458213414.jpeg Sier magefølelsen. Motsatt av det kinesiske fødselskartet, men det viste feil sist, så da tenker jeg det viser motsatt nå også
 
:Heartblue
Mest fordi jeg har veldig like symptomer nå som sist, uten at det nødvendigvis har noen betydning sikkert :)
 
Har to jenter fra før og dette svangerskapet har vært helt annerledes hittil så har trua på en gutt denne gangen
 
Min første graviditet så ingen erfaring med magefølelsen på dette området (kanskje følelsen kommer etterhvert om dette går veien?!), usikker derfor :love2
 
, men klarer ikke svare på hvorfor
 
:HeartblueJeg tror det er gutt. Hovedsakelig basert på forskjell fra tidligere svangerskap. Forrige svangerskap var det mye kvalme og nå er nesten eneste tegn mangel på mens.
 
:Heartblue

Har på følelsen det er gutt. Har to jenter fra tidligere. Kinesiske fødselskartet sier jente, men det sa gutt når jeg var gravid med jentene, så stoler ikke helt på det :laughing002
 
:Heartblue

Min magefølelse klarer ikke helt bestemme seg. Bytter litt mellom jente og gutt, men jeg har kanskje mest trua på en gutt til. Har to fine gutter fra før :)
 
I min familie på min mor sin side så langt tilbake vi vet, så har det første barnet vært jente, som igjen har fått jente først. Jeg er den eldste i min søskenflokk, og i tradisjonens tro skal jeg også få jente først. Jeg har likevel en liten magefølelse på gutt. Usikker! :love2
 
Back
Topp