LizRachel sin dagbok

De kan strippe på sykehuset også, og kanskje sette akupunktur. Kan hjelpe kroppen til å starte selv mtp at alternativet er igangsetting. Da kan kroppen forsøke trigges litt og så få litt tid.
Jeg har hatt 2 runder med akupunktur, og har fått mer nedpress etter dette.
Så får se om det blir vurdert stripping på sykehuset. Tar imot alt som kan hjelpe på med å trigge kroppen [emoji4]
 
Da bare spør du på sykehuset, så fikser der det. Jeg var litt sånn, noen dager før igangsettelse at det minste de kunne gjøre var å sjekke meg og strippe. Verdt et forsøk. :angelic:

Ja kjipt med dette været. Vi gikk melsvatnet på søndag, det var greit slitsomt :inpain:

Oj,har du fått noe svar på hva som skjer med nav da ? Du trenger jo penger nå! Iallefall til regninger og den lille.. hallooo:finger: glad for at jeg får direkte ifra jobb :hungover:

Da skal jeg høre med sykehuset på søndag [emoji846] Absolutt verdt ett forsøk ja!

Nav utbetalte til en konto som ble avsluttet i 2013 [emoji58] aner ikke hvor de fikk det konto nummeret fra! Banken avviste jo beløpet automatisk, så dette ble da returnert til nav. Så tar det tydeligvis en halv evighet å få pengene utbetalt til korrekte konto igjen [emoji849] Snakket med dem i går og pengene skal være på vei....tar tydeligvis lang lang tid å komme igjen systemet deres og inn på min konto [emoji21]
 
Jeg har hatt 2 runder med akupunktur, og har fått mer nedpress etter dette.
Så får se om det blir vurdert stripping på sykehuset. Tar imot alt som kan hjelpe på med å trigge kroppen [emoji4]
Hvilke punkter har de satt da? Varierer jo med hva de er ute etter å gjøre, forskjell på modning og igangsetting...
 
Hvilke punkter har de satt da? Varierer jo med hva de er ute etter å gjøre, forskjell på modning og igangsetting...
Det var kun modning nå, ikke igangsetting såvidt jeg forstod. Jordmor har heller ikke turt å sette for mange nåler, og kun på en side. Første gangen hun forsøkte med nåler på meg så var det rett før jeg besvimte [emoji28]
Kan høre med sykehuset om de kan sette litt mer effektive nåler nå. Det går greit så lenge jeg får ligge på en benk/ seng og på siden.
 
Da skal jeg høre med sykehuset på søndag [emoji846] Absolutt verdt ett forsøk ja!

Nav utbetalte til en konto som ble avsluttet i 2013 [emoji58] aner ikke hvor de fikk det konto nummeret fra! Banken avviste jo beløpet automatisk, så dette ble da returnert til nav. Så tar det tydeligvis en halv evighet å få pengene utbetalt til korrekte konto igjen [emoji849] Snakket med dem i går og pengene skal være på vei....tar tydeligvis lang lang tid å komme igjen systemet deres og inn på min konto [emoji21]
Ja gjør det! Da får du hvertfall en peilepinn på hvordan du ligger an ifht modning :happy:

Åh herregud så treigt!!! Føler med deg :(
 
Det var kun modning nå, ikke igangsetting såvidt jeg forstod. Jordmor har heller ikke turt å sette for mange nåler, og kun på en side. Første gangen hun forsøkte med nåler på meg så var det rett før jeg besvimte [emoji28]
Kan høre med sykehuset om de kan sette litt mer effektive nåler nå. Det går greit så lenge jeg får ligge på en benk/ seng og på siden.
Huff, får håpe det går greiere da.
Ta med fødebagen i bilen så den er i nærheten. Lov å håpe dere ikke kommer ut igjen uten frøkna
 
Huff, får håpe det går greiere da.
Ta med fødebagen i bilen så den er i nærheten. Lov å håpe dere ikke kommer ut igjen uten frøkna
Ja det blir å ta med fødebagen! Dersom de velger å sette meg i gang med det samme, så får jeg bo på barselhotellet i følge jordmor. Også fikk jeg også lov til å føde på poliklinikken dersom alt gikk fint for seg [emoji4] greit å slippe å måtte bli lagt inn på føde avdelingen hvis jeg slipper.
 
Da blir der overtidskontroll i morgen formiddag [emoji108] Veldig takknemlig for at sykehuset setter opp timer i helgene. Skal bli godt å også få sett snuppa igjen, siste ultralyd var jo i begynnelsen av desember [emoji33]

Kanskje siste magebilde? [emoji4]
 
Last edited:
Masse lykke til i morgen[emoji4][emoji173] Nå må hun komme snart ass[emoji28] Du får nok tid for eventuell igangsetting i morgen vil jeg tro[emoji4] Og nydelig mage, du kler den[emoji7][emoji7]
 
Masse lykke til i morgen[emoji4][emoji173] Nå må hun komme snart ass[emoji28] Du får nok tid for eventuell igangsetting i morgen vil jeg tro[emoji4] Og nydelig mage, du kler den[emoji7][emoji7]
Ja fy flate, nå må hun virkelig se til å komme altså! [emoji28]
Håper jeg får time til igangsetting - det vil uansett ikke bli senere enn neste torsdag i henhold til SUS sine retningslinjer. Men tar gjerne i mot time før den tid [emoji15]
 
Ja fy flate, nå må hun virkelig se til å komme altså! [emoji28]
Håper jeg får time til igangsetting - det vil uansett ikke bli senere enn neste torsdag i henhold til SUS sine retningslinjer. Men tar gjerne i mot time før den tid [emoji15]
Håper hun bestemmer seg for å komme før igangsetting, max overtid er kjipt[emoji17][emoji26] Hvis du har mye plager eller hun er stor kan det hende de setter igang før torsdag[emoji4]
 
Jeg som trodde neste oppdatering ville være fra SUS, hun trives nok for godt i magen :)

Her går det bra med prinsessen, er selvsagt travelt men hun er veldig snill [emoji7]
 
Lykke til! Håper såklart at det skjer noe før den tid. Eller at de stripper deg imorgen og du må snu i bilen på vei hjem ;)
 
Håper hun bestemmer seg for å komme før igangsetting, max overtid er kjipt[emoji17][emoji26] Hvis du har mye plager eller hun er stor kan det hende de setter igang før torsdag[emoji4]
Ja blir spennende å se hva de sier i morgen. Formen min er jo veldig bra, så det må bli om hun er veldig stor eller andre faktorer som gjør at de setter i gang før torsdag. Uansett glad for at jeg fortsatt har overskudd og energi til å komme meg igjennom dagene på normalt hvis [emoji846]
 
Jeg som trodde neste oppdatering ville være fra SUS, hun trives nok for godt i magen :)

Her går det bra med prinsessen, er selvsagt travelt men hun er veldig snill [emoji7]

Hadde også virkelig håpt neste oppdatering ble fra SUS [emoji38]
Til og med samboer er lei nå og vil ha henne ut [emoji28]

Så godt at alt står bra til med dere [emoji173] Hun må vel være rundt en 5 uker nå eller deromkring?
 
Lykke til! Håper såklart at det skjer noe før den tid. Eller at de stripper deg imorgen og du må snu i bilen på vei hjem ;)
Ja I morgen skal de værsågod få tøye og strippe slik at det skjer noe!! [emoji16]
Skulle jeg bli igangsatt så var det vist helt innafor å få lov å bli på fødeloftet, veldig glad for det [emoji5]
 
Hadde også virkelig håpt neste oppdatering ble fra SUS [emoji38]
Til og med samboer er lei nå og vil ha henne ut [emoji28]

Så godt at alt står bra til med dere [emoji173] Hun må vel være rundt en 5 uker nå eller deromkring?

5 uker i dag :)

Hvis du må på fødeavdelingen av en eller annen grunn så var det en kjempefin gjeng som jobbet der også. Vi fikk rom med badekar men aldri tid til å bruke det.
 
5 uker i dag :)

Hvis du må på fødeavdelingen av en eller annen grunn så var det en kjempefin gjeng som jobbet der også. Vi fikk rom med badekar men aldri tid til å bruke det.
Grattis med 5 uker [emoji16]

Var ikke klar over at de hadde badekar også på fødeavdelingen! Får se om det blir brukt eller ei, har liksom ingen forening om det ene eller andre [emoji846]
Har kun hatt omvisning på fødeloftet, aner ikke hvordan det ser ut i første etasje [emoji28]
 
Ja I morgen skal de værsågod få tøye og strippe slik at det skjer noe!! [emoji16]
Skulle jeg bli igangsatt så var det vist helt innafor å få lov å bli på fødeloftet, veldig glad for det [emoji5]
Det skjønner jeg! Fødeloftet er tipp topp!Jeg hadde de beste fødsler der når jeg jobba der
:happy: rolig og avbalansert kvinner og ansatte.
 
Så fin du er! :D
Fullmånen funka ikke altså? :rolleyes:
 
Back
Topp