LizRachel sin dagbok

Samboer er også gal på å kaste snøballer på bikkja, han blir helt vill jo problemet er at han spiser altfor mye av snøen, må jo ut å tisse hele tiden etterpå [emoji849]

Fortsatt ikke lei nei, men spør meg om en uke så lenge formen er bra så går det veldig fint. Halsbrannen er også overkommelig, så lenge jeg har halsbrann tabletter jeg kan ta [emoji5]
Hahaha morsomt! Små Barn, store gleder. Vår har begynt å ule på natten. I søvne. Han bjeffer og noen ganger ("bjeffer"høres ut som boff boff) han jager sikkert noe :hilarious: men den varulv greia den er greit creepy :meh::nailbiting::hilarious:
Så kanskje deres og er slik når han når 10 år :cool:

Fytti,du er sprek! Jeg tenker tilbake, og de siste 2 mnd var pyton, jevnt over.:sorry:
 
Så bra at han er såpass nærme da!
Det er jo gode sjanser for at han rekker det, ikke vanlig med styrtfødsel for førstegangs heldigvis :)
Skal bli superfint for dere å få så mye tid sammen de kommende ukene :) Var det fem uker dere fikk sammen?

Jeg tror det tok nesten to uker før jeg innså at magen var borte og at det ikke skulle være spark lengre. Kunne sitte i sofaen på kvelden og plutselig få en bølge av panikk over meg og gripe magen før jeg innså at jeg ikke var gravid lengre :hilarious:
Kos deg med sparkene de siste dagene du! [emoji173]️

Vi får 5 uker sammen ja. Men ikke nødvendigvis 5 uker sammen med frøkna, det kommer helt ann på når hun bestemmer seg for å komme ut![emoji38]
Han begynner med 5 ukers fri i morgen. Han jobber turnus, annenhver uke. Og skal da egentlig på jobb igjen den uken hvor jeg evt blir satt i gang pga overtid. Så han har allerede gitt beskjed til sjefene at han ikke blir å jobbe den uken pga omstendighetene. Så da blir det 2 ukers pappaperm først, før han må ta ut 3 ukers obligatorisk avspasering (betalt). Litt vanskelig å forklare, men de jobber ekstremt lange dager de ukene de er på jobb, så må ha mye avspasering innimellom. Nå passet det jo sånn sett perfekt at den obligatoriske 3 ukersen kom akkurat nå 2 uker etter termin [emoji3]

Har hatt mye mer murringer og nedpress de siste dagene, samt også løsere mage [emoji85] Dette kom etter akupunkturen. Så håper virkelig der skjer noe snart [emoji28]
 
Hahaha morsomt! Små Barn, store gleder. Vår har begynt å ule på natten. I søvne. Han bjeffer og noen ganger ("bjeffer"høres ut som boff boff) han jager sikkert noe :hilarious: men den varulv greia den er greit creepy :meh::nailbiting::hilarious:
Så kanskje deres og er slik når han når 10 år :cool:

Fytti,du er sprek! Jeg tenker tilbake, og de siste 2 mnd var pyton, jevnt over.:sorry:

Krapylet vårt drømmer også til tider mye om nettene. Ler oss ihjel når han begynner med boffingen og knurringen sin i søvne gud for noen rare dyr altså!!

Skal ærlig innrømme at de siste 2 månedene desidert har vært de tøffeste. Første trimester var en lek i forhold! Men der har nok mye med at jeg har vært såpass mye syk også. Så håper at ett evt neste svangerskap er litt snillere mot meg mot slutten [emoji28]
 
Vi får 5 uker sammen ja. Men ikke nødvendigvis 5 uker sammen med frøkna, det kommer helt ann på når hun bestemmer seg for å komme ut![emoji38]
Han begynner med 5 ukers fri i morgen. Han jobber turnus, annenhver uke. Og skal da egentlig på jobb igjen den uken hvor jeg evt blir satt i gang pga overtid. Så han har allerede gitt beskjed til sjefene at han ikke blir å jobbe den uken pga omstendighetene. Så da blir det 2 ukers pappaperm først, før han må ta ut 3 ukers obligatorisk avspasering (betalt). Litt vanskelig å forklare, men de jobber ekstremt lange dager de ukene de er på jobb, så må ha mye avspasering innimellom. Nå passet det jo sånn sett perfekt at den obligatoriske 3 ukersen kom akkurat nå 2 uker etter termin [emoji3]

Har hatt mye mer murringer og nedpress de siste dagene, samt også løsere mage [emoji85] Dette kom etter akupunkturen. Så håper virkelig der skjer noe snart [emoji28]

Digg for dere altså! :)

Sånn begynte det for meg også, så må vel være håp om en nært forestående fødsel snart :D
 
Hvordan går det? Er så spent, så må innom her å titte vettu!
Tenk, snart får dere et helt nytt liv med ny mening. Du skal bli mamma! :love7
 
Digg for dere altså! :)

Sånn begynte det for meg også, så må vel være håp om en nært forestående fødsel snart :D
Krysser fingrene for at det skjer noe snart altså! Men uansett digg å slippe forstoppelse som jeg hadde hele tiden før! [emoji38]
 
Hvordan går det? Er så spent, så må innom her å titte vettu!
Tenk, snart får dere et helt nytt liv med ny mening. Du skal bli mamma! :love7
Ikke noe nytt å melde enda, frøkna trivs veldig godt i magehuset
Helt surrealistisk å tenke på at jeg snart er mamma ja, og at samboer skal bli pappa! Vi gleder oss noe så vanvittig! [emoji7]
 
Håper hun kommer snart[emoji173][emoji173] Er så spennende nå, hun kan komme når som helst nå[emoji173][emoji173]

Snart er dere foreldre[emoji7]
 
Håper hun kommer snart[emoji173][emoji173] Er så spennende nå, hun kan komme når som helst nå[emoji173][emoji173]

Snart er dere foreldre[emoji7]
Ja nå håper jeg veldig på at hun snart kommer. Har vært veldig uggen i magen i dag, har liksom ingen bedre måte å beskrive det på [emoji28] Så håper det er opptakten til noe mer [emoji2]
 
Termiiiiin :dance011
 
Hihi, ja helt sprøtt altså! Foreløpig lite action da, forbereder meg på overtidskontroll [emoji51]

Ja kan jo være lurt å være mentalt forberedt på å gå noen dager til, for da blir det ikke så langdryge dager kanskje? ;)
 
Nå er det siste innspurt[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
 
Ja kan jo være lurt å være mentalt forberedt på å gå noen dager til, for da blir det ikke så langdryge dager kanskje? ;)
Er slik jeg tenker ja, for at ikke dagene skal bli så lange. Skulle bare ønske kroppen orket litt mer, blir fort sliten og må legge meg nedpå. Har en samboer som fort går på veggene om han sitter inne i ro for lenge, så blir jo litt frustrerende for ham når jeg ikke orker all verdens.
Trøster meg med at det maks er 11 dager til jeg evt. blir igangsatt [emoji846]
 
Er slik jeg tenker ja, for at ikke dagene skal bli så lange. Skulle bare ønske kroppen orket litt mer, blir fort sliten og må legge meg nedpå. Har en samboer som fort går på veggene om han sitter inne i ro for lenge, så blir jo litt frustrerende for ham når jeg ikke orker all verdens.
Trøster meg med at det maks er 11 dager til jeg evt. blir igangsatt [emoji846]

11 dager er lite sammenlignet med de 283 du har lagt bak deg :D
 
Lykke til med siste innspurt!
 
Back
Topp