Lesbiske gravide?

Hei! Så gøy at vi er flere sørlendinger :D
Du er noen mnd foran meg ser jeg, når i mars har du termin? Jeg har ikke før 1. juni :)

Jeg har termin 25.mars...får se om det stemmer når jeg har vært på Oul den 26.oktober :)
Er du veldig aktiv i det skeive miljøet her i byen?
 
Jeg har termin 25.mars...får se om det stemmer når jeg har vært på Oul den 26.oktober :)
Er du veldig aktiv i det skeive miljøet her i byen?

Nei jeg flytta hit i oktober i fjor, så kjenner ikke til det skeive miljøet i byen en gang..
Hvordan er det skeive miljøet her?

Ikke lenge til 26. oktober, spennende da! :)
 
Nei jeg flytta hit i oktober i fjor, så kjenner ikke til det skeive miljøet i byen en gang..
Hvordan er det skeive miljøet her?

Ikke lenge til 26. oktober, spennende da! :)

Jeg har ikke vært noe særlig aktiv heller. De har en disco en gang i måneden og så tror jeg de har et treff i uka også, men er ikke helt sikker.
...men det finnes en gruppe på FB som heter homofile med barn på Sørlandet. Den er jeg medlem av, men har ikke vært aktiv siden jeg ikke har barn enda. Gleder meg til å kunne treffe de når lille jenta kommer ut ;)
 
LLH arrangerer barselgruppe i Oslo, så vil kanskje tro at de gjør det i andre storbyer også? Her møtes de annen hver uke. Det er vel nok skeive i Kristiansand til at det burde være der også, eller? :) Tenker det kan være greit å være i barselgruppe hvor det er brukt donor (for å lære av hverandres erfaringer rundt f.eks. kommunikasjon rundt dette til barnet), i tillegg til den ordinære barselgruppen man får tildelt...
 
Tusen takk! :) Er 11 dager etter inseminasjon nå, så venter spent! Ingen positiv test enda , men jeg mister ikke håpet fordet <3
Åååh, det er så spennende!! Man kan jo trenge noen forsøk så det er jo bare å holde motet oppe! Ikke minst når man først blir gravid og føler man har vært gravid flere måneder ekstra! Altså, fordi man begynte prosessen måneder i forvegen! ;)
 
Satser på at jeg ikke trenger 4 som sist :p Men kanskje 2 istedet ! Håper såklart på denne gangen, men har vært gjennom det før og vet det kan ta tid :)
 
Back
Topp