Lesbiske gravide?

Grattis! Halvveis er stas! Har dere funnet ut hva dere ønsker å bli kalt? Vi "krangler" om hvem som skal få bli kalt mamma, og prøver å finne et passende kallenavn til den andre;)
Vi har til nå funnet disse:
Mammi
Mamsen
Muttern
Mor
Modern
Mamma T og mamma B

Det er vanskelig! Hehe..

Vi har en datter fra før som kaller meg mamma og kona mi for mor :)
 
Takk som spør :)
Ble ingen baby på første! Og skulle dratt nå i helga, men grunnet stort vitamin mangel osv så bestemte vi oss for å vente til neste mnd! Hvordan går det med deg/dere? :)

Ååh, skjønner. Håper det klaffer neste forsøk! :) Vi skal i gang med første forsøk i mndskiftet april/mai. Hadde masse eggposer og alt så bra ut! Syns bare tiden går alt for sakte :)
 
Grattis! Halvveis er stas! Har dere funnet ut hva dere ønsker å bli kalt? Vi "krangler" om hvem som skal få bli kalt mamma, og prøver å finne et passende kallenavn til den andre;)
Vi har til nå funnet disse:
Mammi
Mamsen
Muttern
Mor
Modern
Mamma T og mamma B

Det er vanskelig! Hehe..

Vi blir kalt mamma navn og mamma navn :)
 
Ååh, skjønner. Håper det klaffer neste forsøk! :) Vi skal i gang med første forsøk i mndskiftet april/mai. Hadde masse eggposer og alt så bra ut! Syns bare tiden går alt for sakte :)

Takk! Håper jeg også :)
Å så spennende! Er det deres første eller har dere fler?
Off ja.. jeg syns det går forferdelig sakte jeg også :/ Håper det sitter for dere med engang :)
 
Takk! Håper jeg også :)
Å så spennende! Er det deres første eller har dere fler?
Off ja.. jeg syns det går forferdelig sakte jeg også :/ Håper det sitter for dere med engang :)

Vi har en fra før, men jeg fikk han før jeg kom ut av skapet. Han er adoptert av kona mi, og han vet ikke om noe annet enn at han har to mødre :) så det blir vårt første barn gjennom ass.befruktning. Brukte du ovitrelle første forsøk?
 
Vi er to jenter som prøver på første barnet, har hatt to AID og skal i gang med IVF i mai :)
 
Nydelige jenta vår kom til verden 24.mars :) vi er så forelsket i det lille nurket vårt :) lykke til til dere som er gravide eller prøver ;)
ImageUploadedByBV Forum1459697186.170564.jpg
 
Ser at det er lenge siden det har blitt kommentert noe på denne tråden... er den lagt død eller kan den taes opp igjen? Er gift med verdens skjønneste kone og vi venter vårt første barn sammen nå 19 februar...
 
Vi kan jo alltids blåse liv i den igjen! Jeg er gravid med vårt andre barn nå, termin i august :) har ei datter på fire fra før :)
 
Gratulerer begge to [emoji4]
 
Så koselig :Heartbigred vi var først noen turer på stork i Danmark men det fungerte dårlig... første runde med ivf på Rikshospitalet så smalt det til :wav kjenner at det bare er 2 dager igjen... jippi :hello2
 
Så koselig :Heartbigred vi var først noen turer på stork i Danmark men det fungerte dårlig... første runde med ivf på Rikshospitalet så smalt det til :wav kjenner at det bare er 2 dager igjen... jippi :hello2

Så spennende! Har dere fått nå?

Vårt første barn ble laga på stork, begynte der denne gangen også, ble gravid på første forsøket denne gangen også, men mista. Hadde tre rundet til til stork, men det klaffet ikke og reisen/inseminasjonsdagen var utrolig slitsom, så vi startet opp i Norge. 3 inseminasjoner uten hell før det klaffet på første IVF forsøk :)
 
Back
Topp