Krimbok-tips!

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Tenkte å gå på biblioteket og låne meg en bok eller to, men trenger tips til hva.
 
Er all krim, god krim? Eller har du preferanser? :)
Jeg leser for tiden en serie av David Baldacci, om King og Maxwell, som jeg syns er veldig bra. Den kan anbefales.
 
Leser en serie av David Baldacci, om Amos Decker. Liker den veldig godt. Også har jeg lest alle bøkene til Jørgen Jæger om Ole Vik. Veldig gode de og.
 
Jørgen Jæger
Jørn Lier Horst
Anne Holt
Jo Nesbø
Liza Marklund

De forfatterne jeg kommer på i farten med bra krim-bøker
 
Jo Nesbø
Camilla Läckberg
Liza Marklund
Karin Slaughter
Lars Keppler
 
Fant ei dame som heter Sara blædel. Foreløpig spennende men er vanskelig å få tak i alle bøkene.

Er ferdig med keppler, nesbø, horst, jæger, läckberg og adler Olsen... [emoji85][emoji85]
 
Av krim liker jeg veldig godt J.K. Rowling sine bøker om Cormoran Strike (hun skriver dem under navnet Robert Galbraith); The Cuckoo's Calling, The Silkworm og Career of Evil. Vet ikke om de er oversatt til norsk og om oversettelsen er bra da.
 
Av krim liker jeg veldig godt J.K. Rowling sine bøker om Cormoran Strike (hun skriver dem under navnet Robert Galbraith); The Cuckoo's Calling, The Silkworm og Career of Evil. Vet ikke om de er oversatt til norsk og om oversettelsen er bra da.

De er oversatt :) har lest dem og de var veldig gode [emoji106]
 
Jeg liker boka "Varsleren"
 
Liker bøkene til Mary Higgins Clark, James Patterson, Harlan Coben og John Grisham.
Akkurat lest Arvingen av John Grisham.
 
Agatha Christie
Jo Nesbø
Karin Fossum
Unni Lindell
Liza Marklund

Krokodillevokteren av Katrine Engberg syns jeg var ganske underholdende. :)
 
Denne tråden likte jeg :happy: når bare jeg får tid og mulighet til å lese på sengen igjen, så skal jeg sjekke ut flere av disse forslagene :happy: er veldig fan av lackberg og Nesbø :D
 
Back
Topp