Kommunal eller privat

Boblefrua

Forumet er livet
Barnehage, hva går barnet ditt i?

Hvis du kunne velge hadde du bevisst valgt en av de?
 
Privat. Viktigste grunn er at den er nærmest:) og jeg gikk der selv og kjenner mange av de ansatte der:) en veldig fin bhg!
 
Min gikk i kommunal,den første hadde jeg glatt valgt igjen,den siste ikke.
 
Vi valgte privat barnehage og har ikke angret. Vi fikk plass i en kommunal som lå nærmere, men takket nei.
 
Frøkns gikk i privat og håper lillebror starter i samme.
 
Ikke begynt i barnehage ennå men søkt han inn i privat barnehage på 1. valg og kommunal på de to andre :)
 
Privat. Den et foreldreeid. Den er helt super, så lillesøster starter i den og, selv om storesøster har starta på skolen.
 
Kommunal :)
 
Privat, er storfornøyd! !
 
Vi har brukt både kommunal og privat, og er kjempefornøyd med begge. Men jeg er så glad for at den private barnehagen ble lillemors første, for stressniået var noe helt annet der enn i den kommunale. De trengte ikke dele uteområder med mange andre barn, og tok ting litt på sparken etter hva som passet barna best. Kunne lett ha valgt privat igjen.
 
Kommunal og er fornøyd med den, men kunne jeg valgt helt selv (vanskelig å få plass her ) så hadde det nok blitt en privat
 
Privat, valgte det bevisst. Hadde storebror i samme type bhg og var veldig fornøyd :)
 
Kommunal, men skulle ønske jeg hadde satt den private jeg søkte han inn på som førsteprioritet.
 
Back
Topp