Knuste drømmer

Uff så kjipt med blødning! Håper dette går veien for deg altså! Men bare så du er forberedt så var jeg på ul når jeg trodde jeg var 6+2 og da så vi kun en tom fostersekk! Og det var kjempe vondt! Da hadde jeg ikke hatt noe blødning heller! Men åtte dager senere var jeg på ny å der var det vokst fram verdens fineste liten knert!! Så det kan hende du er fortidlig til å se noe som helst på ul, og det kan også være veldig stressede! Masse lykke til!! Og så går nok dette her fint :)
Forrige gang jeg mista fant de en tom fostersekk hos meg også, og da var det fire uker siden pos el test, så da var det liksom over og ut. Var 6 uker den dagen:-/
Får smøre meg med tålmodighet og vente til ul om ei uke:)
 
Forrige gang jeg mista fant de en tom fostersekk hos meg også, og da var det fire uker siden pos el test, så da var det liksom over og ut. Var 6 uker den dagen:-/
Får smøre meg med tålmodighet og vente til ul om ei uke:)

Er nok lurt å vente en ukes tid ja! Ikke så veldig lett! Men vert det!! Enn å måtte eventuelt dra to ganger! :)
 
Ønsker deg lykke til <3 vet hvor stressende sånt er.. :( men veldig godt tegn at symptomene er der enda, da er det håp ;)
 
Har ikke fått noe svar, er jeg heldig får jeg svaret i morgen før påskeferien:-/
Ringe legen rett før stenging Idag :) jeg fikk svar dagen etterpå, ringte inn til lunsj og hvis ikke komt så rett før tlf stengte. Ene gangen ba jeg de legen ringe meg med verdien hvis de kom før legen gikk hjem.han ringte meg på ettermiddagen etter tlf til legekontoret var stengt :)
 
Ringe legen rett før stenging Idag :) jeg fikk svar dagen etterpå, ringte inn til lunsj og hvis ikke komt så rett før tlf stengte. Ene gangen ba jeg de legen ringe meg med verdien hvis de kom før legen gikk hjem.han ringte meg på ettermiddagen etter tlf til legekontoret var stengt :)
Hvis ikke så har de åpent til tolv i morgen:)
 
Oppdatering: fikk svar på blodprøven jeg tok i går, da jeg var hos legen med M. Torsdag var den 2100 ca, og i går var den over 8000!! :-D legen var veldig fornøyd med den stigninga :) nå håper jeg bare blødningene kan gi seg, er så tungt å gå å være bekymret. Fremdeles blod hver gang jeg er på do, friskt.. Men ingen klumper/koagler *bank i bordet*
 
Oppdatering: fikk svar på blodprøven jeg tok i går, da jeg var hos legen med M. Torsdag var den 2100 ca, og i går var den over 8000!! :-D legen var veldig fornøyd med den stigninga :) nå håper jeg bare blødningene kan gi seg, er så tungt å gå å være bekymret. Fremdeles blod hver gang jeg er på do, friskt.. Men ingen klumper/koagler *bank i bordet*

Nydelig stigning! Håper at du slutter å blø snart.
 
Oppdatering: fikk svar på blodprøven jeg tok i går, da jeg var hos legen med M. Torsdag var den 2100 ca, og i går var den over 8000!! :-D legen var veldig fornøyd med den stigninga :) nå håper jeg bare blødningene kan gi seg, er så tungt å gå å være bekymret. Fremdeles blod hver gang jeg er på do, friskt.. Men ingen klumper/koagler *bank i bordet*
Så bra, da satser vi på at blødningene gir seg og du kan slappe litt av ;)
 
Oppdatering: fikk svar på blodprøven jeg tok i går, da jeg var hos legen med M. Torsdag var den 2100 ca, og i går var den over 8000!! :-D legen var veldig fornøyd med den stigninga :) nå håper jeg bare blødningene kan gi seg, er så tungt å gå å være bekymret. Fremdeles blod hver gang jeg er på do, friskt.. Men ingen klumper/koagler *bank i bordet*

Så godt å høre! <3
Nå krysser vi fingrene om at det stopper så du får slappet av litt! :)
 
Oppdatering: fikk svar på blodprøven jeg tok i går, da jeg var hos legen med M. Torsdag var den 2100 ca, og i går var den over 8000!! :-D legen var veldig fornøyd med den stigninga :) nå håper jeg bare blødningene kan gi seg, er så tungt å gå å være bekymret. Fremdeles blod hver gang jeg er på do, friskt.. Men ingen klumper/koagler *bank i bordet*

Så bra at hcg'en har steget så bra!!!! :D Håper blødningene gir seg også, så du slipper å bekymre deg så masse..
 
Back
Topp