Knuste drømmer

Krysser fingrene ❤️ jeg blødde i 8 dager, i ganske store mengder i uke 4 til uke 5 denne gangen, men spira sitter enda ! Ikke blødd i tidligere svangerskap.
 
Har hatt en god magefølelse frem til nå egentlig. Men symptomene er der, har til og med begynt å kjenne smerter i bekkenet i dag, puppene var mindre ømme da jeg våknet, men nå er de veldig ømme igjen. Får bare krysse det jeg kan:) takk for svar:)

Det er jo veldig bra at du kjenner symptomer! Da jeg hadde sa forsvant symptomene på et blunk, og noen timer etter kom det mye blod. Har blødningene tatt seg opp hos deg? Har du smerter?
 
Det er jo veldig bra at du kjenner symptomer! Da jeg hadde sa forsvant symptomene på et blunk, og noen timer etter kom det mye blod. Har blødningene tatt seg opp hos deg? Har du smerter?
Ikke mer blod eller rosa utflod siden i formiddag. Har hatt en del smerter da:-( ringte legekontoret, og selvfølgelig hadde ikke blodprøvesvarene (hcg, i går) kommet! Sinnsykt lenge å vente til mandag. Kanskje vurdere en digital med ukeindikator, den bør vise 3+ nå (fikk 2-3 forrige torsdag eller fredag) ..
 
Ikke mer blod eller rosa utflod siden i formiddag. Har hatt en del smerter da:-( ringte legekontoret, og selvfølgelig hadde ikke blodprøvesvarene (hcg, i går) kommet! Sinnsykt lenge å vente til mandag. Kanskje vurdere en digital med ukeindikator, den bør vise 3+ nå (fikk 2-3 forrige torsdag eller fredag) ..
Jeg ville kjøpt en cb om den viste 3+ hvis ikke sykehuset kan oppgi svar til deg i morgen :)
 
Ikke mer blod eller rosa utflod siden i formiddag. Har hatt en del smerter da:-( ringte legekontoret, og selvfølgelig hadde ikke blodprøvesvarene (hcg, i går) kommet! Sinnsykt lenge å vente til mandag. Kanskje vurdere en digital med ukeindikator, den bør vise 3+ nå (fikk 2-3 forrige torsdag eller fredag) ..

Skjønner det er lenge å vente til mandag! Men at blødningene har stoppet er jo et veldig positivt tegn! Tenker at du fortsatt er gravid jeg!
 
Skjønner det er lenge å vente til mandag! Men at blødningene har stoppet er jo et veldig positivt tegn! Tenker at du fortsatt er gravid jeg!
Måtte svi av penger på en cbd med ukeindikator, og takk og lov dukker +3 opp:-D er ca 5+2 i dag, 8 dager siden jeg fikk 2-3:) takk for all støtte!! Nå er jeg mye roligere;-)
 
Så godt å høre :)
 
Våkna nå med mye mer blod på papiret:-(
 
Uff. Håper fortsatt at det er en liten spire inni deg ..
 
Huff! :( krysser fingrene for deg sørlandsbaby! :(
 
Off :( det er så fælt å ikke vite hva som skjer. Godt det er mandag i dag så du kan få snakket med legen din. Krysser fingrene for deg ☺️
 
Hcgnivået på torsdag var over 2100 :) tok ny i dag. Hadde håpet på henvisning til ul på sykehuset i dag, men det fikk jeg ikke..
 
Kjipt :( jeg ringe sykehuset selv, da sa de jeg kunne komme hvis legen skrev henvisning så ringte jeg legen tilbake sa de hadde sagt ok ;) men bra hcg. Spennende :) krysser fingrene
 
Kjipt :( jeg ringe sykehuset selv, da sa de jeg kunne komme hvis legen skrev henvisning så ringte jeg legen tilbake sa de hadde sagt ok ;) men bra hcg. Spennende :) krysser fingrene
Hvem prata du med på sykehuset da? Gynekologisk avd? Hadde jo vært greit med en sjekk før påska..
 
Back
Topp