Knuste drømmer

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Ser ut som kroppen ikke vil holde på spira denne ganga heller:-( har hatt mye vondt i magen i natt, og våkna til rosa utflod på papiret.. Helt sånn det har starta både på nyttårsaften og i februar:-( føler meg bare tom. Og har nok vært forberedt på dette:-/
 
Nei nei nei!!!!! :( Det kan ikke være lov! Håper det er helt uskyldig og at det stopper opp igjen! ❤️
Jeg har også hatt sinnsykt vondt i magen i natt. Men ikke noe blødninger (enda iallefall..), så jeg er veldig spent nå..
 
Håper du slipper unna blødninger! Jeg har ikke så vondt lenger, bare øm nederst i magen.. Spent på hva hcgorøven i går viser, håper på svar i løpet av ettermiddagen:)
 
Uff:( Håper det er uskyldig blødning .. Hvor langt er du? Masse lykke til! Klem <3
 
Krysser alt jeg har for at det bare er uskyldig <3
 
Neeei.. :( Krysser fingrene for at det var uskyldig!!
 
Uff dette var leit å høre :(

Du må holde oss oppdatert, det trenger jo ikke være at det går gærne veien denne gangen, jeg krysser fingrene for deg.
 
Huff da. Signerer alle jentene over her. :(
Lykke til<3
 
Hjemme fra jobb, ligger på sofaen og drikker brus, glaner på søppel-tv og syns bittelitt synd på meg selv. Vondt i magen, fremdeles rosa utflod:-(
 
Noes - krysser fingrene for at det er uskyldig og at spira klorer seg fast!
 
Hjemme fra jobb, ligger på sofaen og drikker brus, glaner på søppel-tv og syns bittelitt synd på meg selv. Vondt i magen, fremdeles rosa utflod:-(

Krysser fingrene for at det er uskyldig :) Men fryktelig når det står på.. Jeg hadde kraftige magesmerter og blødning tidlig i svangerskapet,og er nå i uke 19+2 med to små prinsesser,så det er ikke nødvendigvis at det må være noe galt.. Smertene og blødningen var lik når min SA startet i fjor.. Lykke til og ta vare på deg selv :)

- augustsniker
 
Krysser fingrene for at det er uskyldig :) Men fryktelig når det står på.. Jeg hadde kraftige magesmerter og blødning tidlig i svangerskapet,og er nå i uke 19+2 med to små prinsesser,så det er ikke nødvendigvis at det må være noe galt.. Smertene og blødningen var lik når min SA startet i fjor.. Lykke til og ta vare på deg selv :)

- augustsniker
Godt å høre litt solskinnshistorier når ting er litt skremmende. Har hatt to SA'er etter jul, håper ikke på en tredje:)
 
Godt å høre litt solskinnshistorier når ting er litt skremmende. Har hatt to SA'er etter jul, håper ikke på en tredje:)
Det skjønner jeg godt,det er fryktelig skremmende når det står på.. :( Men som sagt,det er ikke alltid det betyr at det er over. Sett bort fra at du er redd for at du skal miste igjen,hva sier magefølelsen din? Jeg husker jeg stolte på den selv om erfaringen min tilsa at det ikke gikk bra med smerter og blødninger. Håper også du slipper en tredje :(
 
Det skjønner jeg godt,det er fryktelig skremmende når det står på.. :( Men som sagt,det er ikke alltid det betyr at det er over. Sett bort fra at du er redd for at du skal miste igjen,hva sier magefølelsen din? Jeg husker jeg stolte på den selv om erfaringen min tilsa at det ikke gikk bra med smerter og blødninger. Håper også du slipper en tredje :(
Har hatt en god magefølelse frem til nå egentlig. Men symptomene er der, har til og med begynt å kjenne smerter i bekkenet i dag, puppene var mindre ømme da jeg våknet, men nå er de veldig ømme igjen. Får bare krysse det jeg kan:) takk for svar:)
 
Så trist å lese, krysser fingrene for deg.
 
Krysser alt jeg har for deg!!!Håper virkelig at det ordner seg<3 Lykke til!!<3
 
Back
Topp