Klementiner, riskrem, julebrus ++++

Riskrem med jordbærsaus har vi til dessert på julebord og på julaften. (Vi lager julebord for vennene våre i desember)
Kakemenn/småkaker er julekaker for meg og lages ikke før i slutten av november iløpet av desember.
Klementiner kan e ikke spise, så prøver å holde meg unna, men ender med at vi har huset fullt av klementiner i desember.
 
Klementiner har jeg spist en stund allerede. De er jo så gode! Julebrus kan jeg også kjøpe tidig. Syns det er så godt, også er det litt ekstra stas når det ikke er i butikkene 24/7 :)

Resten venter jeg med. Pinnekjøtt og riskrem er forbeholdt julaften :)
 
Klementiner spiser jeg så fort de er gode :) men har de i kjøleskapet frem til desember, da kommer de frem i boller ;) julebrus kan jeg kose med med fra november av, men ikke hver dag.. Liker ikke gløgg eller butikk pepperkaker. Pleier å bake og starte med julemusikk i slutten av november. Pynter ikke før desember. Liker julen best i forkant, og så fort det er 1. januar går alt som har med julen ut!!
 
Må innrømme at det blir en piano i ny og ned her ;) selv om det er jo ikke helt det samme som klassikeren da!
Eg foretrekker Fjordland risgraut blanda med krem, sukker og vaniljesukker. Hakka mandlar og rørte jordbær på topp. Helledussen, eg kjenner jula kjem til å dukke opp fort her i haust!
 
Eg foretrekker Fjordland risgraut blanda med krem, sukker og vaniljesukker. Hakka mandlar og rørte jordbær på topp. Helledussen, eg kjenner jula kjem til å dukke opp fort her i haust!
Åh fikk bare enda mer lyst på riskrem nå! Tror jeg får legge meg før jeg går løs på nugattiboksen eller noe :p
 
Åh fikk bare enda mer lyst på riskrem nå! Tror jeg får legge meg før jeg går løs på nugattiboksen eller noe :p
Haha, eg har heldigvis pussa tenner så der fristar ikkje så mykje akkurat no. Men eg tenker det må bli i løpet av veka!
 
Liker ikke, liker ikke, liker ikke :p

Men jeg liker klemetinmuffins da :)
 
Klementiner spiser jeg så snart de er blitt gode :happy:
Alt annet kan godt vente litt. Det er jo ikke engang oktober enda (selv om det er veldig kort til:p)
 
Klementiner kjøper jeg i november. Julebrus, julemenn og pepperkaker prøver jeg å vente med til 1.desember :)
 
Klementiner spiser jeg så fort det er i butikk. Men julebrus er fy før desember
 
Klementiner og riskrem kan jeg spise når som helst, forbinder det ikke med jul:)
Men julebrus, pepperkaker osv fra slutten av november ;-)
 
Altså. Denne tråden er jo bare slem.

Nå fikk jeg bare lyst på alt det du ramset opp :p
 
Back
Topp