Klementiner, riskrem, julebrus ++++

Klementiner kjøper vi ofte inn når de blir ordentlig gode -resten kan godt kjøpes inn I slutten av november men venter med det til 1. Desember
 
Uff, egentlig syns jeg man skal vente til tidligst slutten av november, men som regel blir det til lenge før. :p
I fjor var jeg gravid og hadde cravings etter mandariner i 2-3 måneder.
Det blir liksom ikke like stas om en har spist og drukket alt sånt flere måneder før jul.
Julebrusen klarer jeg neppe å holde meg unna før desember, men gløgg og julekaker skal gå bra. Mandariner, det får vi se på... ;)
 
Klementiner e det førsta som kommer in i detta huset . Glæder meg hver år tills de kommer
 
Klementiner og marsipan spiser jeg ikke. (Prøver innimellom på klementin uavhengig av årstid)
Resten venter jeg stort sett med til advent, men får jeg veldig lyst på før så har jeg ingen regel på det:)
 
Klementiner begynner vi på i november en gang :) julebrus, julekaker og slikt venter vi til 1.desember med.
 
Klementiner har jeg allerede kjøpt. Julebrusen begynner vi med i desember og riskrem spises kun julaften og evt nyttårsaften. :)
 
Klementiner kan jeg kjøpe utover nå. Men julebrus drøyer vi til sen november og desember.
 
Jula skal vare lengst mulig i min verden, så jeg venter ikke med noe ;-)
 
Er nok best at du lar være, så kanskje jeg klarer å glemme det hele :p
Det tok litt tid, men NO har eg laga meg riskrem! Mmmm!
1c8a2d7c1d08f0ad83e48bc0ae88e709
 
Back
Topp