Klementiner, riskrem, julebrus ++++

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Når begynner du å kjøpe og spise dette..? Venter du med klementinene til desember, eller spiser du det så fort de gode dukker opp i butikken på høsten?
Hva med julebrus, kakemenn, gløgg osv..? Er dere nøye på å vente, eller kaster dere dere over det når det kommer!? :D
 
Klementiner kjøper jeg gjerne i november..synes dem ofte begynner og bli veldig gode på den tiden.

Julebrus osv..venter jeg med til desember:) er noe med 1.desember og kosen til barnetv som vi alltid har pleid og hatt:)
 
Klementiner kan jeg spise tidligere, men alt det andre venter jeg som regel med. Risgrøt spiser vi bare på julaften. :)
 
Klementiner kjøpes nesten med engang,julebrus prøver jeg å vente til nov/des
 
Julebrus drikker jeg ikke før 1.desember:D samme gjelder for julemarsipan også. Hvis det er avslutning/julemarked av noe slag i slutten av november så tar jeg meg en kopp gløgg. Gleder meg veldig til desember nå;)
 
Klementiner og riskrem kan jeg godt kjøpe hele året, men julebrusen skal ikke røres før 1. desember:)
 
Klementiner har jeg kjøpt allerede, men de var ikke gode... Riskrem spiser vi til dessert gjennom hele året, men IKKE julaften. Julebrus kjøper jeg når jeg har lysst på. Ingenting jeg ikke kan kjøpe før desember, jul blir det likevel :)
 
Vi begynte klemenstinsesongen på lørdag. De fra Brasil, så mannen var ikke super fornøyd. Men det blir å kjøpe klementiner fra nå av:D
Julebrus og resten av julevarerene begynner vi å spise i november. Desember er alt for kort:p
 
Julebrus drikker jeg ikke før 1.desember:D samme gjelder for julemarsipan også. Hvis det er avslutning/julemarked av noe slag i slutten av november så tar jeg meg en kopp gløgg. Gleder meg veldig til desember nå;)
Jeg og!!!! Jeg kjøper meg gjerne løgg så fort det kommer, og har en scrappekveld der je scrapper, hører på julemusikk og drikker gløgg. Blir liksom en kickstart på jula, bare litt tideligere :p

Må jo starte med ''jula'' tidligere når man driver med håndarbeid, så det blir ferdig :p
 
Klementiner har jeg kjøpt allerede, men de var ikke gode... Riskrem spiser vi til dessert gjennom hele året, men IKKE julaften. Julebrus kjøper jeg når jeg har lysst på. Ingenting jeg ikke kan kjøpe før desember, jul blir det likevel :)
Hva har dere til dessert på julaften? =)
 
Vi begynte klemenstinsesongen på lørdag. De fra Brasil, så mannen var ikke super fornøyd. Men det blir å kjøpe klementiner fra nå av:D
Julebrus og resten av julevarerene begynner vi å spise i november. Desember er alt for kort:p
Desember er altfor altfor kort :-(
 
Jeg og!!!! Jeg kjøper meg gjerne løgg så fort det kommer, og har en scrappekveld der je scrapper, hører på julemusikk og drikker gløgg. Blir liksom en kickstart på jula, bare litt tideligere :p

Må jo starte med ''jula'' tidligere når man driver med håndarbeid, så det blir ferdig :p
Det har du helt rett i :)
Her skal det bakes en del til jul og da hører selvfølgelig julemusikk til :D
Skal begynne tidlig i år, slik at jeg kommer i mål ;)
 
Det har du helt rett i :)
Her skal det bakes en del til jul og da hører selvfølgelig julemusikk til :D
Skal begynne tidlig i år, slik at jeg kommer i mål ;)
Veldig greit å gjøre unna ting litt tidligee, så man kan kose seg med familien i desember =)
 
Klementiner spiser jeg så lenge de er gode, marsipan venter jeg som regel med til desember, samme med julebrusen men drikker sjelden brus så ikke så hardt :p tørre kaker spiser jeg ikke og gløgg drikker jeg svært lite av...
 
Veldig greit å gjøre unna ting litt tidligee, så man kan kose seg med familien i desember =)
Ja, jeg gleder meg veldig :)
Satser på noen rolige dager, før det blir evt fødsel i alle fall ;)
 
Desember er altfor altfor kort :-(
O yes! Syns det er helt greit å starte i november;)
Må bare bli ferdig med oktober som er smekkfull, og så kan vi snakke jul:D
 
Ja, jeg gleder meg veldig :)
Satser på noen rolige dager, før det blir evt fødsel i alle fall ;)
Når er termin da..? :D Så spennende !!! :p
 
Back
Topp