Klagetråden

Sååå vanskelig å finne navn til de små. Det var vanskelig nok å finne navn til 1 sist, men nå må vi finne 2 av hver... Vet ikke hvor jeg skal starte engang.. Forslag mottas med takk.. Løsningen er kanskje å kalle de baby 1 og baby 2 om vi ikke klarer å finne navn [emoji14]
Samme her [emoji23][emoji23] venter med å tenke Navn til etter OUL da [emoji5]
 
Trenger bare å få det ut!!! En uke på påskeferie, mannen har brukt hvert ledige sekund på mobilen sin. Vi har ikke ført en eneste samtale på hans initiativ. Prøvd å si fra 2 ganger, uten bedring. Blir gal! (Og lei meg!) Menn altså! [emoji35]

Det bør man serr ta tak i... eks'n min var sånn... og fortsatte og være sånn med barn i hus..
 
Kjenner jeg ikke er helt klar for å komme tilbake til hverdagen igjen :/
 
Må kvalmen snart gå over! Er 13+0 i dag og kvalmen har bare blitt verre og verre. I dag har jeg holdt meg hjemme i nærheten av toalettet. Når skal dette ende?
 
Må kvalmen snart gå over! Er 13+0 i dag og kvalmen har bare blitt verre og verre. I dag har jeg holdt meg hjemme i nærheten av toalettet. Når skal dette ende?
You and me both... I dag måtte jeg faktisk kaste inn håndkleet på jobb for første gang. Skikkelig dårlig samvittighet :/
 
Må klage litt her. Er på tredje dagen med migrene nå og ingen tegn til at den gir seg... ikke sovet på to netter og tror jeg snart blir sprø! Blir en tur til legen i morgen for å klage litt der også!
 
Migrene.... Igjen... :arghh: får som regel ett stort anfall i uka nå nå,
kan jo ikke være hjemme fra jobb så mye heller, så jeg sitter på jobb da og føler at hodet skal eksplodere.
 
Sinnsyk kvalme i dag + kjempevondt i bekkenet. Jeg elsker lille i magen, men å være gravid suger akkurat nå. :(
 
Må kvalmen snart gå over! Er 13+0 i dag og kvalmen har bare blitt verre og verre. I dag har jeg holdt meg hjemme i nærheten av toalettet. Når skal dette ende?
Gikk over i uke 14/15 for meg, håper det gir seg snart! Vil forresten anbefale apifan eller lignende kvalmestillende som fås på resept, det var genialt! (fikk i uke 13....tok til uti uke 15 en gang, da glemte eg det....).
 
Klager over at eg enda spotter/blør littegrann. Ikke mer enn at eg tar det med papir når eg er på do, men likevel.... Og i går gikk eg uten truseinnlegg, DA kom det selvsagt masse [emoji57][emoji53]
Jaja, ikke farlig eller noe, bare irriterende (og lukter litt...)
 
Ganske triviell klage, men ingen klær passer. Har en Gravid bukse fra hm. Magen har poppet noe sinnsykt de siste dagene. Klarer snart ikke skjule lenger. Løse gensere som snart ikke passer, store skjerf og cardigan. Og ennå til bare i uke 12. Blir vel en hvalross etterhvert [emoji228]
 
Gikk over i uke 14/15 for meg, håper det gir seg snart! Vil forresten anbefale apifan eller lignende kvalmestillende som fås på resept, det var genialt! (fikk i uke 13....tok til uti uke 15 en gang, da glemte eg det....).

Takk for tips. Var hos legen i dag og fikk 40% sykmelding. Er verst på morgenen, så da skal jeg ta det litt med ro og kom meg før jeg drar på jobb [emoji5]
 
Hater virkelig å ta blodprøver! Føler meg som ei nålepute. Hadde første svangerskapskontroll i dag og skulle derfor ta prøver. Etter og ha blitt stukket x antall ganger måtte hun på laboratoriet bare gi opp. Fant ikke noe blod. Så jeg må på sykehuset hvor de visst nok har andre metoder for å finne blod.
 
Back
Topp