Klagetråden

I dag klager jeg over at jeg fremdeles er så kvalm - og kaster opp hver morgen.
Føler meg som regel helt fin mens jeg ligger i vater, men med hodet opp og bena ned - da må jeg kaste opp. Samtidig som man selvfølgelig må tisse ++ når man står opp om morgenen.

Må innrømme at jeg ikke føler meg særlig kul når jeg sitter på toalettsetet _og_ har bøtta i fanget. :(
 
Klager over alle som stinker på t-banen. Skulle vært obligatorisk med en dusj og klesskift før påstigning for enkelte :shifty:
 
I dag klager jeg over at jeg fremdeles er så kvalm - og kaster opp hver morgen.
Føler meg som regel helt fin mens jeg ligger i vater, men med hodet opp og bena ned - da må jeg kaste opp. Samtidig som man selvfølgelig må tisse ++ når man står opp om morgenen.

Må innrømme at jeg ikke føler meg særlig kul når jeg sitter på toalettsetet _og_ har bøtta i fanget. :(

Kjenner til følelsen. Jeg jobber i hjemmesykepleien og glemte å tisse før jeg dro til pasienter i dag. Etter noen besøk fikk jeg kjenne kraftig på kvalmen igjen etter 2 ukers fravær. Hoppa ut av bilen og sto å kastet opp i veikanten mens jeg tissa på meg :confused: Følte meg ikke mye fresh da :cool:
 
Klager over at bekkensmerter sier hallo... lei av å være sykemeldt. Så nå går jeg fra å være sykemeldt for kvalme (som mer eller mindre har gitt seg- utenom et lite tilbakefall i dag), til å være det pga bekkenet. Jobber 40 % og det klamrer jeg meg fast til. Godt å være litt i jobb!
 
Klager over en elektrikerregining på nesten 30.000 kr pga en duste feil fra de som byttet alt før oss en gang I tiden [emoji36]
 
Klager over kjip jobb. Frykter egentlig å gå på en smell om eg ikkje får gjort noe slik. Legen er lite hjelp i (eller, var lite hjelp i da eg tok det opp i februarisj, usikker på om eg skal prøve igjen eller om det også bare kommer på kontoen over hormonell gravid dame som må tenke annerledes om utfordringene ho møter...)
Blæh. Egenmeldingsdag i dag, pga vondt å sitte/stå, men får prøve meg på jobb i morga igjen, går forhåpentligvis over.
 
Argh, nå sier jeg opp snart! Sjefen min skjønner virkelig ikke konseptet med taushetsplikt. Jeg er sykmeldt 30% blant annet for å unngå stress, ettersom jeg fikk så høyt blodtrykk så tidlig sist at hele systemet nesten kollapset og ungen ble født med alvorlig vekstavvik... De resterende prosentene mine jobber jeg med egne prosjekter fordi jeg er lei av å utføre hasteoppgavene hun pålegger meg fordi hun har lovet for mye og aldri får gjort alt ferdig selv (altså jobb for kunder som allerede er dritsure fordi leveransen er forsinket). Og så presterer hun altså, i en samtale om noe helt urelatert med min kollega, å lire av seg at: Å, jeg er så sliten og overarbeidet, for jeg kan jo ikke regne med Timian mer, hun tåler ikke stress!
 
Kjenner til følelsen. Jeg jobber i hjemmesykepleien og glemte å tisse før jeg dro til pasienter i dag. Etter noen besøk fikk jeg kjenne kraftig på kvalmen igjen etter 2 ukers fravær. Hoppa ut av bilen og sto å kastet opp i veikanten mens jeg tissa på meg :confused: Følte meg ikke mye fresh da :cool:
Å hjelp! Beundringsverdig selvironi har du i alle fall i behold!
 
Argh, nå sier jeg opp snart! Sjefen min skjønner virkelig ikke konseptet med taushetsplikt. Jeg er sykmeldt 30% blant annet for å unngå stress, ettersom jeg fikk så høyt blodtrykk så tidlig sist at hele systemet nesten kollapset og ungen ble født med alvorlig vekstavvik... De resterende prosentene mine jobber jeg med egne prosjekter fordi jeg er lei av å utføre hasteoppgavene hun pålegger meg fordi hun har lovet for mye og aldri får gjort alt ferdig selv (altså jobb for kunder som allerede er dritsure fordi leveransen er forsinket). Og så presterer hun altså, i en samtale om noe helt urelatert med min kollega, å lire av seg at: Å, jeg er så sliten og overarbeidet, for jeg kan jo ikke regne med Timian mer, hun tåler ikke stress!
Kjenner jeg blir sint.. at det skal gå an! ><
 
Argh, nå sier jeg opp snart! Sjefen min skjønner virkelig ikke konseptet med taushetsplikt. Jeg er sykmeldt 30% blant annet for å unngå stress, ettersom jeg fikk så høyt blodtrykk så tidlig sist at hele systemet nesten kollapset og ungen ble født med alvorlig vekstavvik... De resterende prosentene mine jobber jeg med egne prosjekter fordi jeg er lei av å utføre hasteoppgavene hun pålegger meg fordi hun har lovet for mye og aldri får gjort alt ferdig selv (altså jobb for kunder som allerede er dritsure fordi leveransen er forsinket). Og så presterer hun altså, i en samtale om noe helt urelatert med min kollega, å lire av seg at: Å, jeg er så sliten og overarbeidet, for jeg kan jo ikke regne med Timian mer, hun tåler ikke stress!
For en dustete sjef!! Forstår godt frustrasjonen!:wtf:
 
Jeg klager over lite søvn! Har våknet så sinnsykt tidlig de to siste nettene, og får ikke sove igjen- kl 03.15 i natt!:shifty: Når jeg først er klar for å dra på jobb er jeg jo allerede helt gåen:confused:
 
Kjenner jeg blir sint.. at det skal gå an! ><
Dette er jo selvfølgelig samme dama som drev og fortalte kolleger at jeg var gravid... i første trimester, etter at jeg ettertrykkelig hadde gitt beskjed om at ingen andre enn henne skulle vite det.
 
Klager over en elektrikerregining på nesten 30.000 kr pga en duste feil fra de som byttet alt før oss en gang I tiden [emoji36]

Oi, det var ikke en liten sum heller...! [emoji32] Kanskje det kan gå over på noe eierskifteforsikring eller annen forsikring?

Min lille klage er at bilen ikke fikk eu-godkjenning i går og må bytte alt av bremseklosser/skiver/tromler før utgangen av mai... [emoji19]
 
Dette er jo selvfølgelig samme dama som drev og fortalte kolleger at jeg var gravid... i første trimester, etter at jeg ettertrykkelig hadde gitt beskjed om at ingen andre enn henne skulle vite det.
Forundrer meg ikke akkurat... Gah, det burde ikke vært mulig ><
 
Formen har vært helt grusom siden i går. Sliten etter 17. mai og dagen på jobb i går var forferdelig. Holdt på å svime av flere ganger, og så klart hadde vi opplæring også, og jeg føler jeg fikk med meg alt for lite. I dag har jeg vært helt tappet for energi, små kvalm og trøtt. Krysser fingre og tær for at jeg er bedre til i morgen siden jeg har jobb..
 
Klager litt over at jeg er bare 18 uker på vei (var på UL tirsdag og trodde at jeg var 20 uker på vei), og har allerede så vondt i bekkenet og så lite energi.. Jaja, resultatet kommer snart :D
 
Back
Topp