Klagetråden

Sulten, gretten og forsinkelser på toget .. gah^^
 
Ja, jeg vet at hun bare mener det godt. Men har sagt gjentatte ganger at jeg tar det med ro og vil høre på de andre rådene jeg har fått. Men selvfølgelig så fester det seg når hun sier sånn :grumpy: jeg er 14+1 idag, var vel 8,9 uker første gang hos jordmor og da ville hun ikke lytte. Forrige uke hos legen var jeg 12+5.
Takk for det <3 regner med ting blir bedre når en får vite at alt er ok. Ikke noe greit å bekymre seg!
Min svært erfarne jordmor nekter å lete etter hjertelyd før i uke 14 nettopp for å unngå bekymringer hos den gravide og stress hos seg selv. Det er helt vanlig å ikke finne hjertelyden i uke 12.
 
Ja, man gjør vist det! De er noe som er komfort sone!! Føle meg hormonell når eg blir irritert over det
Men altså, kroppen din er jo ikke allemannseie selv om du er gravid!
Lurer på hvordan disse menneskene hadde reagert hvis du hadde strøket dem på magen tilbake [emoji14]
 
God ide, de skal eg teste på neste som tafser Blir enn spennede reaksjon;)
Haha, du må rapportere om reaksjonene!
Ser ikke helt forskjellen på at de tar på din mage og at du tar på deres, så...
 
God ide, de skal eg teste på neste som tafser Blir enn spennede reaksjon;)
Hoho. Opplevde det forrige gang ganske tidlig av et perifert familiemedlem jeg hadde noe anstrengt forhold til og da svarte jeg høyt og tydelig "takk for at du tafset på fettet mitt. Får jeg ta på ditt" og hun ble ganske så flau. Håper jeg slipper å oppleve det nå! Her er det kun to som får tafse når de vil, mann og gutt. Og mannen er ikke interessert enda før han kjenner spark.
 
Lei av å være kvalm!!!
 
Hoho. Opplevde det forrige gang ganske tidlig av et perifert familiemedlem jeg hadde noe anstrengt forhold til og da svarte jeg høyt og tydelig "takk for at du tafset på fettet mitt. Får jeg ta på ditt" og hun ble ganske så flau. Håper jeg slipper å oppleve det nå! Her er det kun to som får tafse når de vil, mann og gutt. Og mannen er ikke interessert enda før han kjenner spark.

Hehe!! Perfekt svar!
 
Min svært erfarne jordmor nekter å lete etter hjertelyd før i uke 14 nettopp for å unngå bekymringer hos den gravide og stress hos seg selv. Det er helt vanlig å ikke finne hjertelyden i uke 12.

Takk, det er betryggende å høre!!
 
at man plutselig har fått litt varmer kroppstempra tur. og føler man svetter uansett hva man har på seg.
 
Haha, du må rapportere om reaksjonene!
Ser ikke helt forskjellen på at de tar på din mage og at du tar på deres, så...

God ide, de skal eg teste på neste som tafser Blir enn spennede reaksjon;)
Testet det ut på to, med første. Den ene var en gammel dame, jeg tror hun ble ordentlig satt ut, stakkars. Ble helt hvit i ansiktet "men hva er det du gjør?" "Vel, du tar på min, så jeg trodde kanskje det var sånn det skulle være" - verste var at hun ikke trakk til seg hånden med en gang heller. Så da sto vi sånn der, da. På bussen med øvrige passasjerer som lo godt av hele greia.

Andre gangen var en mannlig kollega på jobb. Kom bort, la hånda på magen ut en forvarsel og sa "Neimen så stor du har blitt" Tok da og plasserte hånden min på hans (også ganske store mage) "Jeg er gravid, hva er din unnskyldning" - skal sies at jeg tok den med smil og glimt i øyet og han lo lenge av det. Tok hintet da :)
 
Testet det ut på to, med første. Den ene var en gammel dame, jeg tror hun ble ordentlig satt ut, stakkars. Ble helt hvit i ansiktet "men hva er det du gjør?" "Vel, du tar på min, så jeg trodde kanskje det var sånn det skulle være" - verste var at hun ikke trakk til seg hånden med en gang heller. Så da sto vi sånn der, da. På bussen med øvrige passasjerer som lo godt av hele greia.

Andre gangen var en mannlig kollega på jobb. Kom bort, la hånda på magen ut en forvarsel og sa "Neimen så stor du har blitt" Tok da og plasserte hånden min på hans (også ganske store mage) "Jeg er gravid, hva er din unnskyldning" - skal sies at jeg tok den med smil og glimt i øyet og han lo lenge av det. Tok hintet da :)

hehe, jeg likte godt den med kollegaen! :D den skal jeg huske på :D
 
Testet det ut på to, med første. Den ene var en gammel dame, jeg tror hun ble ordentlig satt ut, stakkars. Ble helt hvit i ansiktet "men hva er det du gjør?" "Vel, du tar på min, så jeg trodde kanskje det var sånn det skulle være" - verste var at hun ikke trakk til seg hånden med en gang heller. Så da sto vi sånn der, da. På bussen med øvrige passasjerer som lo godt av hele greia.

Andre gangen var en mannlig kollega på jobb. Kom bort, la hånda på magen ut en forvarsel og sa "Neimen så stor du har blitt" Tok da og plasserte hånden min på hans (også ganske store mage) "Jeg er gravid, hva er din unnskyldning" - skal sies at jeg tok den med smil og glimt i øyet og han lo lenge av det. Tok hintet da :)

Hehe!! Begge er helt fantastisk. :D
 
Back
Topp