Klagetråd

Halsbrannen blir bare verre og verre, spesielt i kveldingen[emoji19]
 
Helt utrolig plagsomt! Sitter å tygger titralac, men føler ikke det hjelper [emoji22] syns også veldig synd på meg selv...
Har blitt mye verre de siste dagene. Er det håp om bedring, eller blir det mest sannsynlig slik de neste månedene?
Har pakket med meg gaviscon nå på jobbreise. Jeg tror det hjelper faktisk. Men kan ikke knaskre det hele dagene.
Jeg føler med dere jenter!!! :)
 
Har fått uvi[emoji30]
Hadde ingen symptomer før legetimen, men nå kan jeg kjenne dem så klart[emoji30] Håper det går fort over, 2 gang i mitt liv jeg har det[emoji13]
 
Blir så sykt oppgitt av at INGEN reiser seg for gravide på toget! Pendler hver dag til Oslo, toget er alltid fullt, og jeg har opplevd 1 (!!) gang at noen har reist seg! I dag var det så trangt at jeg måtte stå med magen midt i ansiktet til en dame på 50-ish år. Hun kastet et fort blikk på magen, tydelig litt ukomfortabel, og latet deretter som hun sov resten av turen. Blir så irritert, bekkenet krangler og det er tungt. Skulle tro hvertfall kvinner kunne relatere....
 
Blir så sykt oppgitt av at INGEN reiser seg for gravide på toget! Pendler hver dag til Oslo, toget er alltid fullt, og jeg har opplevd 1 (!!) gang at noen har reist seg! I dag var det så trangt at jeg måtte stå med magen midt i ansiktet til en dame på 50-ish år. Hun kastet et fort blikk på magen, tydelig litt ukomfortabel, og latet deretter som hun sov resten av turen. Blir så irritert, bekkenet krangler og det er tungt. Skulle tro hvertfall kvinner kunne relatere....
Jeg hadde bedt noen flytte seg!! Det er du i din fulle rett til.
 
Har fått uvi[emoji30]
Hadde ingen symptomer før legetimen, men nå kan jeg kjenne dem så klart[emoji30] Håper det går fort over, 2 gang i mitt liv jeg har det[emoji13]
Masde god bedring [emoji4] uvi er virkelig no dritt. Har du fått tabletter?
 
Jeg hadde bedt noen flytte seg!! Det er du i din fulle rett til.
Jeg syns det er så kjipt å spørre om :( Har gjort det én gang, og satt med hjertebank resten av turen for jeg syns det var så ubehagelig å "kaste ut" noen andre fra setet deres.
 
Er så SYKT varm for tiden, skulle ønske jeg vare kunne gått i undertøy hele dagen [emoji85]
 
Blir så sykt oppgitt av at INGEN reiser seg for gravide på toget! Pendler hver dag til Oslo, toget er alltid fullt, og jeg har opplevd 1 (!!) gang at noen har reist seg! I dag var det så trangt at jeg måtte stå med magen midt i ansiktet til en dame på 50-ish år. Hun kastet et fort blikk på magen, tydelig litt ukomfortabel, og latet deretter som hun sov resten av turen. Blir så irritert, bekkenet krangler og det er tungt. Skulle tro hvertfall kvinner kunne relatere....

Har opplevd det samme. Det gjør arbeidsdagen *så* mye mer slitsom! Men jeg opplevde også en dag da jeg støttet meg til søppelkassen i midtgangen (med øynene lukket) at en mann i 50-årene plutselig stod i min intimsfære og pekte på setet han hadde tatt og sa: Du skal sitte der. Små gleder.
 
Må klage litt over at jeg har klart å hoste på meg et brist i ribbeinet og er utrolig vondt. Måtte sove sittende i senga i natt, men masse puter og dyner i ryggen. :inpain:
 
Har opplevd det samme. Det gjør arbeidsdagen *så* mye mer slitsom! Men jeg opplevde også en dag da jeg støttet meg til søppelkassen i midtgangen (med øynene lukket) at en mann i 50-årene plutselig stod i min intimsfære og pekte på setet han hadde tatt og sa: Du skal sitte der. Små gleder.
Hurra for at noen har litt folkeskikk![emoji106] Vi får ta de små gledene vi kan [emoji4]
 
Back
Topp