Klagetråd

Drømte også helt sykt natt til i går. Om bakterier å greier. Av den typen du kan se beveger seg under huden som ormer. Av en eller annen grunn sjekket jeg urinen i drømmen (marerittet) og der vare d svarte og røde 5 cm ormer. Å så våknet jeg å klokka var bare halv ett. [emoji23] da jeg gikk gravid med lillemor som nå er 2 1/2, drømte jeg noe så bra som at Vin Diesel skulle være med på fødselen ;)

Leste denne før jeg la meg i går, det resulterte trolig i at jeg drømte om ormer eller småmark. Ekkelt....
 
Jeg sover så dårlig om natta selv om jeg er såååå trøtt! Føler jeg går i koma hele dagen.

Først sleit æ å sånn. Men etter æ bynt å ta en dupp på dagen så sov æ bedre om natta å.
 
Vil ikke stå opp. Vil bare ligg i senga å ikke stå opp å kjenn på kvalmen [emoji17]
 
Kvalmen kom i dag, så det smalt morsomt å holde kurs når du har mest lyst til å hjemme deg under et pledd.. [emoji30]
 
Jeg kjenner jeg sliter skikkelig om dagen med sånn skikkelig uggen følelse i hele kroppen. Er sliten, trøtt og det skal nesten ingenting til før jeg blir andpusten. Er dette vanmlige gravide plager? Greit nok at jeg ikke er godt trent, men det er helt utrolig hvor andpusten jeg blir bare av å bøye meg ned!
 
Jeg kjenner jeg sliter skikkelig om dagen med sånn skikkelig uggen følelse i hele kroppen. Er sliten, trøtt og det skal nesten ingenting til før jeg blir andpusten. Er dette vanmlige gravide plager? Greit nok at jeg ikke er godt trent, men det er helt utrolig hvor andpusten jeg blir bare av å bøye meg ned!
Helt vanlig. Ofte blir det bedre når man nærmer seg 2. trimester!
 
Helt vanlig. Ofte blir det bedre når man nærmer seg 2. trimester!

Håper det, for dette her er slitsomt! Tar meg i å tenke at dette bare er jeg som leser for mye i det og at det ikke burde vært så tungt allerede nå, så at det kun er min egen dårlige form, men ser jo at flere sliter med det samme! Jeg klarer liksom ikke å "gi meg selv lov" til å tenke at disse plagene faktisk kommer fra graviditeten, men at jeg er redd for at det er jeg som inbiller meg ting.

Jeg føler meg jo fortsatt ikke gravid.
 
Håper det, for dette her er slitsomt! Tar meg i å tenke at dette bare er jeg som leser for mye i det og at det ikke burde vært så tungt allerede nå, så at det kun er min egen dårlige form, men ser jo at flere sliter med det samme! Jeg klarer liksom ikke å "gi meg selv lov" til å tenke at disse plagene faktisk kommer fra graviditeten, men at jeg er redd for at det er jeg som inbiller meg ting.

Jeg føler meg jo fortsatt ikke gravid.

Hva som må til for at du ska føl dæ gravid.
Hos mæ e det mye på do, vond rygg, dårlig søvn, kvalm hele dagen, ekstra kvalm når æ spise eller drikker. Å ømme bryst. Men æ føle mæ ikke gravid [emoji23][emoji23]
Å må ærlig inrømme at jeg ikke aner hva som må til for at æ ska føl mæ gravid.
 
Jeg er blitt så tett i nesen de siste dagene at det nesten er vondt :eek:
Får jo ikke i meg mat, så gå med en rar følelse i magen hele tiden :(
 
Hva som må til for at du ska føl dæ gravid.
Hos mæ e det mye på do, vond rygg, dårlig søvn, kvalm hele dagen, ekstra kvalm når æ spise eller drikker. Å ømme bryst. Men æ føle mæ ikke gravid [emoji23][emoji23]
Å må ærlig inrømme at jeg ikke aner hva som må til for at æ ska føl mæ gravid.

Du har et godt poeng! Jeg tror dette beror på at jeg har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske og jeg trodde vel at det skulle være litt mer.. magisk? Jeg vet faktisk ikke! Jeg går jo ikke å tenker på at det er noe der inne sånn på den måten! Føler det blir litt rart og kalle den babyen og sånn, men det kommer gjerne senere? Det føles liksom så fjernt!
 
Men jeg kjenner jeg er kjempeglad for at jeg ikke har vært kvalm enda!! Jeg sliter med emetofobi (angst for oppkast), så ekstrem svangerskapskvalme er seriøst mitt verste mareritt. Så håper jeg slipper unna den!
 
Velkommen morgenkvalme! Går fra å ikke være sulten det ene sekundet til å være kvalm og bare må ha mat nå det neste ><
 
Baaahh.. skikkelig plaga me luftsmerter til tider. Skikkelig onde luftsmerter. Sikkert fordi æ åsså e plaga me treg mage [emoji14] nåkka som ikke har vært et problem på 2 år siden æ fjerna galleblæra [emoji14]
 
Jeg har fått omgangssyke...ligget rett ut i hele dag, skikkelig diaré og mageknip. Syns synd på meg selv :dead:
 
Du har et godt poeng! Jeg tror dette beror på at jeg har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske og jeg trodde vel at det skulle være litt mer.. magisk? Jeg vet faktisk ikke! Jeg går jo ikke å tenker på at det er noe der inne sånn på den måten! Føler det blir litt rart og kalle den babyen og sånn, men det kommer gjerne senere? Det føles liksom så fjernt!

Første trimester er litt sånn. Masse bekymringer og tanker. Så passerer man 12 uker, magen kommer litt etterhvert og plutselig kjenner du liv. DA blir det magisk [emoji4]
 
Første trimester er litt sånn. Masse bekymringer og tanker. Så passerer man 12 uker, magen kommer litt etterhvert og plutselig kjenner du liv. DA blir det magisk [emoji4]


Det er godt å høre, kjenner jeg gleder meg voldsomt til ting blir litt mer trygt og vi kan begynne å fortelle det til folk! Men snakker mye med samboer om bekymringene mine og han er helt fantastisk <3
 
Idag er jeg skikkelig uggen, hodepine, mageknip og kvalm. Håper det gir seg litt utover dagen! Deilig at det er søndag da, med null planer <3
 
I dag skal jeg klage på hvor vonde puppene er . Vondt å løfte lillegutten min . Vondt å dulte borti noen .
 
Må klage over blodtrykksfall... Fikk et skikkelig et mandag som var, måtte snuble meg ut av en forelesning jeg satt på og holdt på å svime av i gangen. Så ekkelt... Og idag har jeg kjent at kroppen har vært på nippet flere ganger - til og med liggende i senga er jeg svimmel og uggen og "mister kontroll" :/ Fikk bare dette en gang forrige svangerskap... Håper ikke dette blir trenden denne gangen :O
 
Back
Topp