Klagetråd

Æ kunna te vanlig levd på snop men no klare æ ikke tanken på det. Gjør mæ kvalm. Spørs når kvalmen går over da [emoji13]

Kvalmen min blir bedre av snop :p tror det er pga lavt blodsukker jeg blir kvalm. Så blir jeg bedre etter jeg har spist, men da kommer den helsikkens halsbrannen uansett hva jeg spiser eller drikker [emoji85]
 
Jeg har totalt dilla på blåbær, grønne epler og gulrøtter. Kanskje det kan friste?

Blææ ikke før jeg har smakt det isåfall. Har litt lyst på guacamole egentlig...
Edit: så nå at jeg "hørtes" veldig sur ut der [emoji23] var heller bare det at det ikke fristet, men skulle ønske det gjorde det!
Vil bare ha junk! [emoji85][emoji85][emoji85] men det må jeg klare å styre unna!
 
Last edited:
Har mest lyst te å sov. For no bynne kvalmen å virkelig ta overhånd hær. Prøve å spis litt gjevnt over men det slår bølga av kvalme over mæ når æ spise. Blir i litt dårlig humør av det kjenne æ. Tørr jo ikke vær sosial i frykt for at noen ska skjønn hva som e i gjerde [emoji15]
 
Sovnet i arbeidstida i dag. Hadde hjemmekontor og skulle bare slappe av litt og plutselig hadde det gått 2 timer :smiley-ashamed008
 
KVALM!! Hver dag hele dagen..... Holdt på i en uke nå... Er noe av det værste jeg har opplevd :depressed: Går så langt at jeg begynner å tenke på om det er verdt det. Så får jeg dårlig samvittighet, for selvfølgelig er det verdt det! Finner bare ingenting som hjelper :meh:
 
KVALM!! Hver dag hele dagen..... Holdt på i en uke nå... Er noe av det værste jeg har opplevd :depressed: Går så langt at jeg begynner å tenke på om det er verdt det. Så får jeg dårlig samvittighet, for selvfølgelig er det verdt det! Finner bare ingenting som hjelper :meh:

Som du vet er det verdt det uansett hvor forferdelig det er der og da! :Heartred Var du ikke like dårlig sist?
 
Klager over ingen symptomer i dag utenom oppblåst! Ikke halsbrann engang [emoji27]
 
I morra legg æ ei uke med kvalme bak mæ. Å kjenne æ grue mæ te hver dag den ska vær videre. Får i mæ litt mat men ikke så mye som æ sikkert bør
 
Drømmer!! Og noen vanvittige også hver natt! Drømmer om at jeg er en av jødene å at syrere skal ta oss! Gudd så virkelige se virker. Er på rømmen hele natta [emoji23]
 
Er det lov å gjette at det blir jente denne gangen? [emoji846]

E ivalme hele dagen jentetegn? Var sånn for 19år siden å at var litt kvalm hele dagen å litt mere når æ hadd spist. Akurat sånn har æ det nå å
 
Er oppblåst jeg også, sykt irriterende .. er ikke lett å skjule dette .. 6+6 uker i dag! Må vente noen uker til å fortelle det til mor og far , men vil fortelle det nå [emoji31] uff uff
 
Drømmer!! Og noen vanvittige også hver natt! Drømmer om at jeg er en av jødene å at syrere skal ta oss! Gudd så virkelige se virker. Er på rømmen hele natta [emoji23]
Drømte også helt sykt natt til i går. Om bakterier å greier. Av den typen du kan se beveger seg under huden som ormer. Av en eller annen grunn sjekket jeg urinen i drømmen (marerittet) og der vare d svarte og røde 5 cm ormer. Å så våknet jeg å klokka var bare halv ett. [emoji23] da jeg gikk gravid med lillemor som nå er 2 1/2, drømte jeg noe så bra som at Vin Diesel skulle være med på fødselen ;)
 
Lite symptomer å klage på. Men har fryktelig dårlig matlyst. Ingenting frister. Satser på at lukten av ferskt brød senere i dag hjelper litt på. :) ellers er jeg forkjølet noe som fører til dårlig søvn. Heldigvis sto gubben opp med lillemor så jeg fikk sove litt mer. :) sånn.. klaging finished for i dag ;p
 
Blir skikkelig uggen i magen av kaffe! Og jeg som elsker kaffe :-(
 
Kvalmen melder seg nå, holder det i sjakk med dundersalt om morgenen :p

Mannen min dro i dag tidlig på en to dagers jobbtur. Han glemte å fjerne restene fra fredagens kylling.. Blir å holde pusten mens jeg skal ha noe der inne. Startet dagen med kyllinglukt, stekte grønnsaker og saus fra kjøleskapet. Rett på toaletter da :-/
 
Back
Topp