Klagetråd! :P

Ringte et sted som ikke hadde tid i morgen. Har funnet et til som jeg skal prøve i morgen tidlig!:) får nå i alle fall sjekket modning om de har tid da!:p
Så bra!! :D da krysser vi fingrene for at du er moden og at det får fart på tingene :D
Jeg ble strippet rundt kl 12 og 20 neste dag kom jenta ut ❤️
 
Kan godt klage litt! Så lei av gulp, bleier som lekker, byssing, klesvask og sengetøyskift! Samt at eg aldri kan ta en lang dusj! Eller være med venninner uten å vite om han skal hyle hele kvelden. Eller sove alene uten baby på brystet. Skulle også gjerne ha passet de vanlige klærne mine igjen sånn at eg kunne pakke bort gravidbuksene. Ennå 10 kg for mye. For å ikke snakke om å spise et måltid i vanlig tempo. Hehehehhe! Sånn. Det var litt klaging fra meg :)
 
Jeg er mest lei av at jeg knapt ser dagslys for tiden! Sånn har det vært siden klokka ble flyttet, holder på å bli sprø innimellom! Er også lei av at det er så vanskelig å rekke noe/møte noen når dagen er snudd opp ned :(
 
Kommer meg ikke ut lenger. sliter med å amme sittende. Ungen vrir seg og blir gal..kan ikke akkurat legge meg ned hvor som helst. Lei megevondt og 20 bleier for dag med dritt! Missfornøyd unge som skal bæres hele tiden. (4uker)
Savner:
å stelle meg
Være helt alene
Sove en hel natt
Å ha puppene mine i fred
Å ikke måtte gå med truseinnlegg
Spise et varmt måltid uten at det må i microen 1-2 ganger...

Der var min tirade!
 
Kommer meg ikke ut lenger. sliter med å amme sittende. Ungen vrir seg og blir gal..kan ikke akkurat legge meg ned hvor som helst. Lei megevondt og 20 bleier for dag med dritt! Missfornøyd unge som skal bæres hele tiden. (4uker)
Savner:
å stelle meg
Være helt alene
Sove en hel natt
Å ha puppene mine i fred
Å ikke måtte gå med truseinnlegg
Spise et varmt måltid uten at det må i microen 1-2 ganger...

Der var min tirade!

Jeg sliter å med amminga! For litt over en uke siden begynte hun å slippe tak og bare kava ved brystet (jeg laget en tråd om det; "den der amminga") Hun spenner kroppen i en bue og bare smasker på nippelen og begynner å hylskrike fordi hun ikke får melken "sprutet" inn i munnen (hun vil ikke jobbe for å få melken å renne)
Men det går mye bedre nå :) vi tar mange pauser, ammer liggende eller i tvillingstilling (den fungerte virkelig superbra!) og jeg "presser sammen brystet som en hamburger" for å gjøre brystet "spissere" :)
 
Jeg savner å kunna gå å legge meg når JEG vil og ikke etter når hun skal ha mat.
Jeg savner å ikke få sove en hel natt!
Jeg liker ikke å ha bh døgnet rundt
Jeg gleder meg til man slipper disse ammeinnlegg....
Det er ALLTID så mye klesvask å ta hand om

MEN å andre siden;

Jeg savner IKKE jobben
Jeg liker å ta dagene som de kommer, ene dagen slapper vi hjemme, neste dag tar vi en shoppingtur
Jeg er glad i barselgruppen vår og gleder meg stendig til neste treff
Jeg liker å ha tider til helsestasjon og "ha ting å gjøre" (i ny og ne)
Jeg er helt frelst i Netflix og syns det er godt å ha en liten som sover mye mens jeg sitter i sofaen
 
Jeg sliter å med amminga! For litt over en uke siden begynte hun å slippe tak og bare kava ved brystet (jeg laget en tråd om det; "den der amminga") Hun spenner kroppen i en bue og bare smasker på nippelen og begynner å hylskrike fordi hun ikke får melken "sprutet" inn i munnen (hun vil ikke jobbe for å få melken å renne)
Men det går mye bedre nå :) vi tar mange pauser, ammer liggende eller i tvillingstilling (den fungerte virkelig superbra!) og jeg "presser sammen brystet som en hamburger" for å gjøre brystet "spissere" :)

For noe dritt den amminga er av og til altså! Ammer best liggende her også. Ungen oppfører seg akkurat som du beskriver det over, men trolig pga stor melkestråle. Håper det ordner seg for oss begge snart!
 
For noe dritt den amminga er av og til altså! Ammer best liggende her også. Ungen oppfører seg akkurat som du beskriver det over, men trolig pga stor melkestråle. Håper det ordner seg for oss begge snart!

Ok, da har du vel litt motsatt problem mot meg :( men håper uansett det ordner seg til deg og ja!!!
Det er ikke det at jeg vil gå over til flaske, men jeg må si jeg gleder meg til amminga er over :eek:
 
Kommer meg ikke ut lenger. sliter med å amme sittende. Ungen vrir seg og blir gal..kan ikke akkurat legge meg ned hvor som helst. Lei megevondt og 20 bleier for dag med dritt! Missfornøyd unge som skal bæres hele tiden. (4uker)
Savner:
å stelle meg
Være helt alene
Sove en hel natt
Å ha puppene mine i fred
Å ikke måtte gå med truseinnlegg
Spise et varmt måltid uten at det må i microen 1-2 ganger...

Der var min tirade!

Signerer alt det der jeg også!
 
Skulle så gjerne tatt en dusj og rydda huset, skrive på julekort, pakke inn gaver, spise frokost men han bare skriker når han ligger alene. Så blir nok en byssedag.... så trøtt etter travel natt ar eg mista telefonen og knuste skjermen og i dag. Skikkelig dårlig dag så langt.. kan bare bli bedre nå ;-) Kolikkbarn er ikke en spøk!
 
Back
Topp