Klagetråd! :P

Minimeg

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Januarlykke 2019
Kanskje vi trenger en sånn? :)
Godt å få ut litt innimellom, det være seg plager, irriterende mann, kjip dag på jobb. Kom med det! :smiley-angry017 :smiley-angry016

:p
 
Jeg kan begynne, er så syyyykt trøtt! Har veldig tidlig vakter på jobb både denne og neste uke. Mannen jobber selvfølgelig seint hele uka.. Nå er jeg så trøtt at jeg sovner om jeg legger hodet ned, men jeg kan jo ikke det med to- åring på selvstyr :(
 
Jeg kan begynne, er så syyyykt trøtt! Har veldig tidlig vakter på jobb både denne og neste uke. Mannen jobber selvfølgelig seint hele uka.. Nå er jeg så trøtt at jeg sovner om jeg legger hodet ned, men jeg kan jo ikke det med to- åring på selvstyr :(

Uff, så urolig slitsomt! Jeg føler med deg.. Håper det blir bedre etterhvert! :)
 
I tillegg til alle svangerskapsplager (kvalme, trøtt, vonde pupper+++) og en forkjølelse som heldigvis er bedre, har jeg en visdomstann som holder på å grave seg fram gjennom tannkjøttet!! Det gjør så innmari vondt heler tiden... Auuuuuu!! Jeg har ikke ringt tannlegen, for jeg vet jeg må operere den ut. For det sa hun sist gang. Og det har jeg ikke lyst til akkurat nå.. Så nå sitter jeg å venter på at det skal gå over av seg selv. Det har pleid å gjøre det etter ca 3 dager før, men sitter nå fortsatt her med en forferdelig tannpine. Ikke har jeg tatt noe smertestillende heller, har bare Ibux, og det er jo fy fy! Håper det hjelper å klage litt her
 
Sa til gubben at jeg er så sykt kvalm ista å fikk kun til svar at det var selvforsynt :/ blææ litt støtte eller :p
 
Jeg har egentlig ikke noe å klage over (bortsett fra svimmel og trøtt) er sur og gretten og klager mye til samboer. Han er allerede drittlei :sour: prøver å tenke positivt og "ta meg sammen":yuck:
 
Uff, så urolig slitsomt! Jeg føler med deg.. Håper det blir bedre etterhvert! :)
Takk for omtanken :) Tenker tilbake til hvor slitsomt det var å være gravid første gangen og da hadde jeg bare meg selv å ta hensyn til :p Jeg visste virkelig ikke hvor enkelt jeg hadde det ;) Tenk for en luksus å kunne sove når man selv vil :p Meeeen DET er verdt det :) om 20 år gjør jeg som jeg vil igjen :D:p
 
Takk for omtanken :) Tenker tilbake til hvor slitsomt det var å være gravid første gangen og da hadde jeg bare meg selv å ta hensyn til :p Jeg visste virkelig ikke hvor enkelt jeg hadde det ;) Tenk for en luksus å kunne sove når man selv vil :p Meeeen DET er verdt det :) om 20 år gjør jeg som jeg vil igjen :D:p

Hehe! Ja, jeg tror jeg skal nyte akkurat den biten nå når jeg er gravid med nr 1 ;)
 
I tillegg til alle svangerskapsplager (kvalme, trøtt, vonde pupper+++) og en forkjølelse som heldigvis er bedre, har jeg en visdomstann som holder på å grave seg fram gjennom tannkjøttet!! Det gjør så innmari vondt heler tiden... Auuuuuu!! Jeg har ikke ringt tannlegen, for jeg vet jeg må operere den ut. For det sa hun sist gang. Og det har jeg ikke lyst til akkurat nå.. Så nå sitter jeg å venter på at det skal gå over av seg selv. Det har pleid å gjøre det etter ca 3 dager før, men sitter nå fortsatt her med en forferdelig tannpine. Ikke har jeg tatt noe smertestillende heller, har bare Ibux, og det er jo fy fy! Håper det hjelper å klage litt her

Huff stakkars deg ! Paracet hjelper ikke stort på tannverk heller :grumpy:
 
Hehe! Ja, jeg tror jeg skal nyte akkurat den biten nå når jeg er gravid med nr 1 ;)
Jeg og! Rakk til og med å sove litt i stad før mannen kom hjem fra jobb:) skjer ikke så ofte at jeg er hjemme først, så det var veldig deilig:)
 
Klager gjerne over at snuppa er syk, altså hun har veldig fin allmenntilstand og hopper rundt nesten hele dagen men har feber.
Har begynt å glede meg til hun skal i barnehagen så jeg kan få slappet av på jobb :p
 
Har vært aktiv jobbsøker LENGE og enda ikke fått jobb. Ligger tynt an med å få noe annet enn engangsstønad i permisjonen. :(
I tillegg krangler jeg og mannen, jeg er kvalm hele tiden, mye murringer, konstant trøtt og ikke matlyst men samtidig cravings:rolleyes::D
*dagens klaging*
 
Huff :( har en liten en som går i barnehage :( han er 3 så har vært der i 2 år. Men denne avdelingen vi ha blitt flyttet til nå altså. Han var hjemme hele sist uke pga skarlagensfeber :( behandlet med antibiotika ferdig på søndag! Mandag var han i barnehagen å i går ringer de meg kl 10 for han er løs i magen. Så må hente han. Da hadde jeg akuratt kommet fram til jobb :( så bare å snu, i natt har han kastet opp 4 ganger! Hvor dårlig hygiene har de i barnehagen da! 1 dag var det som skulle til :/ føler jeg blir veldig irritert!
 
Det betente tannkjøttet tar knekken på meg, det gjør så grusomt vondt!! :( Klarer ikke få i meg noe annet enn flytende, så er kjempesulten også :( Huff...skal prøve med munnskyllevann senere idag ;)
 
Huff :( har en liten en som går i barnehage :( han er 3 så har vært der i 2 år. Men denne avdelingen vi ha blitt flyttet til nå altså. Han var hjemme hele sist uke pga skarlagensfeber :( behandlet med antibiotika ferdig på søndag! Mandag var han i barnehagen å i går ringer de meg kl 10 for han er løs i magen. Så må hente han. Da hadde jeg akuratt kommet fram til jobb :( så bare å snu, i natt har han kastet opp 4 ganger! Hvor dårlig hygiene har de i barnehagen da! 1 dag var det som skulle til :/ føler jeg blir veldig irritert!

Ikke nødvendigvis at det er barnehagen som har dårlig hygiene.. kan også være at andre foreldre sniker seg unna 48 timers regelen og sender barna i barnehagen, til tross for at de er syke. Det har vi hatt en del av der jeg jobber og vi er veldig obs på hygiene, men likevel blir barna sendt hjem gang på gang på gang.

Så, når barna deres er syke - hold dem hjemme! Dette var dagens klaging fra meg.
 
Dagens klage: jeg vil ikke på jobb! Er kvalm, trøtt og uggen! Vet at jeg kommer til å kjøre meg helt i kjelleren etter kveldsvakten. Har virkelig ikke lyst til å putte på meg smilet, men kvier meg for å gå til legen å.. føler at jeg MÅ kaste opp mange ganger før det er "gyldig" å bli hjemme.... Sitter nå i bilen utenfor jobb og drøyer.
 
Back
Topp