Kicks' dagbok - veien mot mirakelbarnet vårt

10 DPO:
Våknet opp akkurat som i går - kjempesvimmel!

Utrolig nervøs for dagens tester, men tror de er sterkere i dag:nailbiting: Måtte ta to tester, og de viste heldigvis det samme! Håper bare de er babystreker. Må innrømme jeg begynner å bli litt skjelven..!

Snapchat-1568654650.jpg
 
Last edited:
Helt enig med Marihøna, STERKERE[emoji3][emoji3]
 
Ser lovende ut!! :D
 
Jeg sa til meg selv jeg ikke skulle teste før i kveld, men klarte ikke la være. Strimmeltesten er mye sterkere allerede på under 6 timer, så jeg tok en digital og sa til meg selv at det er alt for tidlig for at den er positiv slik at jeg skulle være innstilt på det.
Men se her!! Bare 10 DPO, på ettermiddagsurin! Aldri hatt en positiv test før noensinne! Heng fast helt til juni nå, lille venn:Heartred:Heartred

Snapchat-1076437900.jpg
 
Jeg sa til meg selv jeg ikke skulle teste før i kveld, men klarte ikke la være. Strimmeltesten er mye sterkere allerede på under 6 timer, så jeg tok en digital og sa til meg selv at det er alt for tidlig for at den er positiv slik at jeg skulle være innstilt på det.
Men se her!! Bare 10 DPO, på ettermiddagsurin! Aldri hatt en positiv test før noensinne! Heng fast helt til juni nå, lille venn[emoji813]red[emoji813]red

Vis vedlegget 233337
Så fantastisk[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye!! :D
 
Må si jeg er rimelig skjelven. Har ikke vært så glad tror jeg i hele mitt liv! Har litt blandede følelser om det skal gå bra videre, siden det er så mange som mister. Spesielt vi med pcos som har økt risiko. Men nå må jeg bare se fram til det som faktisk ER!:love2

Nå tenker jeg litt på hvordan jeg skal si det til samboer. Han er på jobb og kommer hjem i kveld.
Vurderer å kjøpe noe som symboliserer baby, og legge den digitale testen inni en pakke:p
 
Hva gjør du med jobb fremover nå da? Du jobber vel med cellegift du også?
Ja, jeg gjør nok det.. Og tenker mye på det nå. Akkurat nå er jeg sykmeldt til uti neste uke. Men jeg aaaner ikke hvordan jeg skal gjøre dette.. Er jo umulig for leder å tilrettelegge pasientrom uten at folk vet. Og med den angsten jeg har for å miste, så kommer ikke jeg til å fortelle NOEN dette før om noen uker vertfall. Tror jeg må snakke med lege og leder i neste uke vertfall.
Men ja - virkelig angst for dette!
 
Ja, jeg gjør nok det.. Og tenker mye på det nå. Akkurat nå er jeg sykmeldt til uti neste uke. Men jeg aaaner ikke hvordan jeg skal gjøre dette.. Er jo umulig for leder å tilrettelegge pasientrom uten at folk vet. Og med den angsten jeg har for å miste, så kommer ikke jeg til å fortelle NOEN dette før om noen uker vertfall. Tror jeg må snakke med lege og leder i neste uke vertfall.
Men ja - virkelig angst for dette!

Er i akkurat samme problemstilling:( jobbet denne uken, men bestemte meg for å ta et valg om blodprøven i dag var bra. Er vanskelig det der
 
Er i akkurat samme problemstilling:( jobbet denne uken, men bestemte meg for å ta et valg om blodprøven i dag var bra. Er vanskelig det der
Har du jobbet som normalt denne uken da? Med cellegiftpasienter?
 
Har du jobbet som normalt denne uken da? Med cellegiftpasienter?

Har hatt to vakter med cellegiftspasienter, men værr veldig forsiktig, munnbind etc. Jeg har jo ikke gjort ivf så ante ikke at jeg kunne være gravid... i dag hadde jeg andre type pasienter, men avdelingen er jo "full" av cellegift så blir nok ikke tilbake om dette går veien.
 
Ååh, så herlig[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️
 
Har hatt to vakter med cellegiftspasienter, men værr veldig forsiktig, munnbind etc. Jeg har jo ikke gjort ivf så ante ikke at jeg kunne være gravid... i dag hadde jeg andre type pasienter, men avdelingen er jo "full" av cellegift så blir nok ikke tilbake om dette går veien.
Håper det går veien for deg også, jeg krysset fingrene:Heartred
 
Back
Topp