Kicks' dagbok - veien mot mirakelbarnet vårt

Så spennende, krysser for begge jeg også:) Hvor mange forsøk har du hatt? Jeg ville egentlig sette inn 2 også, men turte ikke spørre. Har jo bare hatt 1 forsøk tidligere. Og virker som kvaliteten på eggene denne gangen var mye bedre. Venter på svar om jeg fikk noe på frys:nailbiting:
Dette er mitt åttende innsett så de har vel skjønt at jeg ikke har den mest mottakelige og fruktbare livmoren [emoji23][emoji23][emoji23] jeg tørte ikke å la det andre egget gå til grunne i laben, tenkte det er bedre den får føle varmen fra mors livmor. Klinikken foreslo 2 egg. Måtte overtale mannen litt, men det gikk bra. Vet at to egg øker sjansen bare litt, men klamrer meg til alt som kan øke sjansen litt. :)
 
Dette er mitt åttende innsett så de har vel skjønt at jeg ikke har den mest mottakelige og fruktbare livmoren [emoji23][emoji23][emoji23] jeg tørte ikke å la det andre egget gå til grunne i laben, tenkte det er bedre den får føle varmen fra mors livmor. Klinikken foreslo 2 egg. Måtte overtale mannen litt, men det gikk bra. Vet at to egg øker sjansen bare litt, men klamrer meg til alt som kan øke sjansen litt. :)
Man klamrer seg selvsagt til det som gir størst sjanse:happy: Jeg og mannen har vært positive hele tiden til å sette tilbake 2 om vi fikk muligheten:)
 
Det går egentlig greit:) Er jo bare 6 DPO, dagen egget pleier å feste seg, så for meg er denne dagen en milepæl. Det har jo mye å si om det fester seg eller ikke liksom:p Ved forrige forsøk var det denne dagen jeg kjente skikkelige stikk som jeg tror var festesmerter. Jeg håper jeg får dette denne gangen også, men jeg vet jeg ikke kan forvente det. Ellers går det jo ikke an å merke noe symptomer på graviditet enda.
Jeg har utrolig ømme brystvorter og er til tider en del kvalm, som nok skyldes Lutinus. Har en del mensenmurringer, håper ikke det er negativt.. Jeg er også mye trøtt og sliten, som sikkert er en kombinasjon av medisiner og mye tanker.
De neste dagene fra nå av blir veldig spennende, siden det er etter egget har festet seg man kan begynne å merke symptomer på graviditet. Er så sykt nervøs, ønsker så veldig at det skal gå nå:nailbiting::Heartred

Spennende! Jeg bruker også lutinus, men har foreløpig ingen bivirkninger. .. tror jeg. Var litt stinn og oppblåst i magen de første dagene, men nå føles det mye bedre. Er ellers litt trøtt og sliten, men det trenger ikke nødvendigvis bare være pga. lutinus som du sier..

Håper den neste uka går fort fort fort! Skal du vente til testdato før du tester..? :)
 
Spennende! Jeg bruker også lutinus, men har foreløpig ingen bivirkninger. .. tror jeg. Var litt stinn og oppblåst i magen de første dagene, men nå føles det mye bedre. Er ellers litt trøtt og sliten, men det trenger ikke nødvendigvis bare være pga. lutinus som du sier..

Håper den neste uka går fort fort fort! Skal du vente til testdato før du tester..? :)
Ja, jeg var forresten utrolig stinn og stor i magen etter uttaket. Så ut som jeg var minst 5 måneder på vei:hilarious: Kom før jeg tok første Lutinus tror jeg, så må kanskje ha vært enten Ovitrelle som jeg tok rett etter uttaket, eller at det var pga selve uttaket. Er mye bedre nå jeg også, men klarer fortsatt ikke ta inn magen helt.

Jeg ville egentlig vente lengst mulig med å teste, men føler på meg at jeg begynner på onsdag på 9 dpo:hilarious: Skal du vente?:)
 
7 DPO
Siden jeg ikke hadde hørt noe fra klinikken om det ble egg på frys eller ikke, kontaktet jeg dem. Jeg tenkte jo at det ikke var veldig lovende siden jeg ikke hadde hørt noe. Og det var det ikke heller. Ingen var gode nok til å ha på frys denne gangen heller:sad010
Det var første slag i trynet i dette forsøket. Jeg trodde virkelig vi skulle klare å få på frys denne gangen..
Men hun sier de er veldig optimistiske for det gode egget som ble satt tilbake. Håper hun har rett..:(

Kjenner på en del "ubehag" under magen i livmorområdet. Her tar vi de små tegnene og klamrer oss fast til at det kan være tegn på noe bra:p
 
Last edited:
Ja, jeg var forresten utrolig stinn og stor i magen etter uttaket. Så ut som jeg var minst 5 måneder på vei:hilarious: Kom før jeg tok første Lutinus tror jeg, så må kanskje ha vært enten Ovitrelle som jeg tok rett etter uttaket, eller at det var pga selve uttaket. Er mye bedre nå jeg også, men klarer fortsatt ikke ta inn magen helt.

Jeg ville egentlig vente lengst mulig med å teste, men føler på meg at jeg begynner på onsdag på 9 dpo:hilarious: Skal du vente?:)

Jeg har store planer om vente helt til testdato :smug: Har ikke vært på teste-kjøret når vi prøvde på vanlig måte, og tenker ikke å begynne nå :happy: Men det kommer helt sikkert til å bli vanskelig å la være... :hungover:

Synd du ikke fikk egg på frys. Men forhåpentligvis ruger du på gullegget nå :joyful: Krysser fingrene for deg!
 
Jeg har store planer om vente helt til testdato :smug: Har ikke vært på teste-kjøret når vi prøvde på vanlig måte, og tenker ikke å begynne nå :happy: Men det kommer helt sikkert til å bli vanskelig å la være... :hungover:

Synd du ikke fikk egg på frys. Men forhåpentligvis ruger du på gullegget nå :joyful: Krysser fingrene for deg!
Du er flink da:) Jeg har alltid vært en skikkelig testetøs, og vil jo klare å vente lengst mulig:rolleyes:

Takk:) Optimisme kom til meg:shifty:
 
8 DPO:
Syns jeg begynner å få mer ømme pupper generelt, og ikke bare brystvortene.

Hadde ikke tenkt å teste noe før tidligst i morgen, og vertfall ikke legge ut bilder, men jeg klarer ikke la være noen av delene:hilarious: For man kan si jeg ble ganske overrasket over at der var strek i det hele tatt. Om det er bare skygger kan godt hende.

Snapchat-1938661099.jpg
Snapchat-1914535589.jpg
 
Spennende[emoji1319][emoji1319] set streken! Håper den utvikler seg til en skikkelig sterk babystrek[emoji173]️
 
9 DPO:
Våknet opp veldig svimmel i dag. I går kveld følte jeg det var mye som skjedde i livmorområdet.
Ellers syns jeg test i dag var noe svakere enn i går. Mulig alt bare er skygger. Eller at hcg ikke har hatt tid å stige fra i går siden det er så tidlig enda. Håper testen blir sterkere i morgen!

Legger likevel med bilde fra test i går og i dag:
Snapchat-1925146710.jpg
 
Last edited:
Måtte såklart ta en test i kveld også, og syns den er sterkere:nailbiting: Ikke så konsentrert urin heller.

Snapchat-1312689400.jpg
 
Da er den jo fin for et så tidlig tidspunkt å være!
Gleder meg til å se de neste dagen!! :D
Om det virkelig er babystrek på gang, så er den veldig fin ja! Bare håper det ikke er skygge:inpain:
 
Om det virkelig er babystrek på gang, så er den veldig fin ja! Bare håper det ikke er skygge:inpain:

Syns den var rosa og skygger er vel gjerne grå (?)
 
Back
Topp