Kaiser?

Jeg stemmer ja for kaiser, syns det klinger bra med navnet til din datter :Heartpink

Har forøvrig aldri hørt navnet på verken hund eller mann før.
 
Synes Kaiser var tøft, ville muligens ha skrevet med z.. :happy: Har vel så vidt hørt det som hundenavn som noen over nevner, men det blir fort glemt når man blir vant til at det er det barnet heter :)
 
Tenker det finnes en mellomting:angelic: er absolutt ikke sikkert det er kult å være barn og ungdom og alle sier "hææ?" når de presenterer seg :p
Nå er det så mange "rare" navn der ute at jeg ikke tror at det blir mange som sier "hæ?" for så veldig mange navn mer. :)
 
Hva med Theis? Er det mer i di gate?
Elles kan jeg komme på:
Tyr
Ravn
Ebrik
Emrik
Koldbein
Heike
 
Lenge siden noen var aktive her, men jeg skyter inn en kommentar likevel i tilfelle navnet ikke er valgt og barnet ikke har blitt født :wacky:

Kaiser og Kaizer er litt kult, men siden ingen andre har kommentert det vil jeg bare gjøre deg oppmerksom på det svært kjente bandet i Norge (som ble lagt på is i 2013): Mr. Kaizer, Kaizers Orchestra.

Jeg ville ha tolket foreldrene som ihuga Kaizersfans dersom jeg hørte om en baby med navn Kaizer i Norge :headphone:
 
Lenge siden noen var aktive her, men jeg skyter inn en kommentar likevel i tilfelle navnet ikke er valgt og barnet ikke har blitt født :wacky:

Kaiser og Kaizer er litt kult, men siden ingen andre har kommentert det vil jeg bare gjøre deg oppmerksom på det svært kjente bandet i Norge (som ble lagt på is i 2013): Mr. Kaizer, Kaizers Orchestra.

Jeg ville ha tolket foreldrene som ihuga Kaizersfans dersom jeg hørte om en baby med navn Kaizer i Norge :headphone:

Jeg ville også det dersom navnet var skrevet Kaizer. Derfor jeg stemmer for Kaiser :D
 
Lenge siden noen var aktive her, men jeg skyter inn en kommentar likevel i tilfelle navnet ikke er valgt og barnet ikke har blitt født :wacky:

Kaiser og Kaizer er litt kult, men siden ingen andre har kommentert det vil jeg bare gjøre deg oppmerksom på det svært kjente bandet i Norge (som ble lagt på is i 2013): Mr. Kaizer, Kaizers Orchestra.

Jeg ville ha tolket foreldrene som ihuga Kaizersfans dersom jeg hørte om en baby med navn Kaizer i Norge :headphone:

Mens jeg tenker på Teen moms OG. Hun ene har en sønn som heter Kaizer.
 
Jeg ville også det dersom navnet var skrevet Kaizer. Derfor jeg stemmer for Kaiser :D
Nå er det jo også et veldig kult band fra England som heter Kaiser Chiefs da.

Jeg liker navnet, men tror det er hakket for uvanlig til at jeg hadde valgt det selv.
 
Nå driver vi å vurderer saxe og silas, så fortsatt ikke bestemt oss :hungover: blir vell navnløs i flere mnd :hilarious:
 
Syns ikke dere skal gi helt slipp på Kaiser da... Og blir nok et navn han stort sett bærer alene og hvor de som blir kjent med han får farge navnet sitt selv. Typ Ingrid er hun du gikk i 3 klasse med som var hestegal. Eva var hun 2 klasser over deg som aldri smilte. Lina var hun i klassen under deg som piller seg i nesa. Kaiser/Saxe er den han er, fordi man ikke har et annet bilde av navnet. For man har jo bilder av navn. Så hvorfor ikke la han farge navnet selv. Ikke for det, ser jo at Saxe og Silas kan ha samme oppgave. Personlig så må jeg jo si spenstige og kule navn.
 
Saxe er i og for seg kult, men har du googlet "å sakse"? Tenker den assosiasjonen kanskje ikke er så morsom. :)
 
Last edited:
Synes både Kaiser og Silas er fine navn! Jeg vet du spurte, men drit i hva folk mener. Så lenge dere trives med det så vil nok barnet vokse inn i - og kle navnet sitt ☺️

Kjenner flere som har navn som jeg har hørt på dyr eller assosierer med andre ting. Sofus, Tilde, Kiran, Nala osv - men jeg tenker ikke på dyr når jeg ser barna, og synes de kler navna sine ☺️
 
Saxe er i og for seg kult, men har du googlet "å sakse"? Tenker den assosiasjonen kanskje ikke er så morsom. :)
Har tenkt den tanken ja, men føler at få bruker det norske navnet på å sakse, så tenker det går greit :p verre om det hadde vert jente kanskje :p
 
Back
Topp