Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det så mange "rare" navn der ute at jeg ikke tror at det blir mange som sier "hæ?" for så veldig mange navn mer.Tenker det finnes en mellomting er absolutt ikke sikkert det er kult å være barn og ungdom og alle sier "hææ?" når de presenterer seg
Vilje og Heik? Sagaen om Isfolket nesteEller Heik..?
Vilje og Heik? Sagaen om Isfolket neste
Hva, har du gått glipp av det største litterære verket noensinne? Men jeg husket feil, det var Villemo jeg tenkte på, ikke Vilje.oida.. Leser ikke de seriene der gitt.. hehe.
De navnene er ganske langt vekk fra det jeg liker.Hva med Flemming? Eller Tidemann?
Nydelig! Nå elsker jeg litt uvanlige navn da! Go for it!Er kaiser fint? Eller er det bare meg? Aldri hørt noen i Norge som heter dette, men jeg har falt litt for det
Lenge siden noen var aktive her, men jeg skyter inn en kommentar likevel i tilfelle navnet ikke er valgt og barnet ikke har blitt født
Kaiser og Kaizer er litt kult, men siden ingen andre har kommentert det vil jeg bare gjøre deg oppmerksom på det svært kjente bandet i Norge (som ble lagt på is i 2013): Mr. Kaizer, Kaizers Orchestra.
Jeg ville ha tolket foreldrene som ihuga Kaizersfans dersom jeg hørte om en baby med navn Kaizer i Norge
Lenge siden noen var aktive her, men jeg skyter inn en kommentar likevel i tilfelle navnet ikke er valgt og barnet ikke har blitt født
Kaiser og Kaizer er litt kult, men siden ingen andre har kommentert det vil jeg bare gjøre deg oppmerksom på det svært kjente bandet i Norge (som ble lagt på is i 2013): Mr. Kaizer, Kaizers Orchestra.
Jeg ville ha tolket foreldrene som ihuga Kaizersfans dersom jeg hørte om en baby med navn Kaizer i Norge
Nå er det jo også et veldig kult band fra England som heter Kaiser Chiefs da.Jeg ville også det dersom navnet var skrevet Kaizer. Derfor jeg stemmer for Kaiser
Har tenkt den tanken ja, men føler at få bruker det norske navnet på å sakse, så tenker det går greit verre om det hadde vert jente kanskjeSaxe er i og for seg kult, men har du googlet "å sakse"? Tenker den assosiasjonen kanskje ikke er så morsom.