KØEN! (Humor - bare for moro)

Dessverre lite action her, så om noen absolutt MÅ snike får det heller være greit[emoji14]
Du kan ikke bare bli stille i flere timer sammenhengende i disse tider vettu;)
 
Du kan ikke bare bli stille i flere timer sammenhengende i disse tider vettu;)

Haha. Skjønner dette[emoji23] Får prøve å oppdatere litt tidligere på dagen. Tror dessverre denne jenten er like treig som faren sin, så blir sikkert ikke baby her før ut i neste måned en gang[emoji14][emoji23]
 
Tror plutten her er like pliktoppfyllende som foreldrene sine... Holder tydeligvis fast på termindato.. Akkurat nå føler jeg at det er straffa for at jeg er så sabla høflig av meg.. Jeg må rett og slett bli frekkere, så kanskje kidden spretter ut før de 22 amdre foran oss i køen:p jeg har aldri hatt så lyst til å snike før som jeg har nå... Og med dem ninjababyen jeg har herjende i bekken og magen nå så bør ting skje snart.. Ser nemlig for meg at han prøver å klore seg gjennom vannballongen sin ettersom han er så aktiv nå...
 
Vet at 20 stykker ikke føder før meg ja [emoji23][emoji1308]
4 av dem fødte i helga og 2 er godt igang, og ble kanskje ferdig i natt, men ja, det blir snik:)
 
Begynner å miste trua på at denne babyen klarer å komme ut uten igangsettelse:woot: overtidskontroll i morgen. Ingen tegn til sniking her
 
Kommer nok til å snike jeg også. Går i alle fall ikke på overtid.

Symfysemålet mitt var 38cm 36+1 og 39cm 37+1, så har vært på vekstkontroll på sykehuset i dag. Er 38+0 og han ble estimert til +20% 3800g. Fikk beskjed om at de da ønsker å sette i gang før termin, men at jeg kan vente en uke. Så ble satt opp på ny kontroll neste mandag 39+0.

Skal på kontroll hos jordmor i morgen og kommer til å spørre om hun kan sjekke om jeg er moden og da eventuelt strippe meg, for vil helst gå i naturlig fødsel.
 
Kommer nok til å snike jeg også. Går i alle fall ikke på overtid.

Symfysemålet mitt var 38cm 36+1 og 39cm 37+1, så har vært på vekstkontroll på sykehuset i dag. Er 38+0 og han ble estimert til +20% 3800g. Fikk beskjed om at de da ønsker å sette i gang før termin, men at jeg kan vente en uke. Så ble satt opp på ny kontroll neste mandag 39+0.

Skal på kontroll hos jordmor i morgen og kommer til å spørre om hun kan sjekke om jeg er moden og da eventuelt strippe meg, for vil helst gå i naturlig fødsel.

Så spennende!! Håper jordmor vil strippe og at det funker. Lykke til!
 
Så spennende!! Håper jordmor vil strippe og at det funker. Lykke til!

Vi snakket litt om det på kontroll forrige uke, at jeg ønsker å prøve stripping før igangsetting. Så regner med hun er forberedt på det og villig til å prøve. Tusen takk!
 
Samme her - det fostervannet må være mer som sirup, tror jeg.
Bare å føde ungen i fostersekken, går fint det også. Så kan de vaske av sirupen etter at den er ute:) Løsningsorientert?
 
Back
Topp