KØEN! (Humor - bare for moro)

Sniker selv med igangsettelse imorgen, så får noen andre ta sisteplassen min[emoji23][emoji85][emoji173]️
 
Dere har begge termin for tidlig til at dere har sjanse til å havne uti september. Blir ingen sisteplass på noen av dere. Til og med Doser'n har ingen sjanse på siste.

Edit: innser at svaret mitt er alt for seriøst, og går og legger meg ;)
Er ikke sistemann rundt uke 37-ish nå? Så i teorien er det mulig at absolutt alle tar en superkjapp fødsel i løpet av de to neste dagene. :D Sjansen er kanskje mikroskopisk, men den er der. :p
 
Er ikke sistemann rundt uke 37-ish nå? Så i teorien er det mulig at absolutt alle tar en superkjapp fødsel i løpet av de to neste dagene. :D Sjansen er kanskje mikroskopisk, men den er der. :p
Det er såpass få av de med termin tidlig i måneden som har gått overtid, at de på slutten blir nødt til det for å få riktig snitt;)
 
Er ikke sistemann rundt uke 37-ish nå? Så i teorien er det mulig at absolutt alle tar en superkjapp fødsel i løpet av de to neste dagene. :D Sjansen er kanskje mikroskopisk, men den er der. :p
Tvilsomt at noe skjer her iløpet av de neste to dagene iallefall :p termin på fredag:p
 
Sniker selv med igangsettelse imorgen, så får noen andre ta sisteplassen min[emoji23][emoji85][emoji173]️

God størrelse på jenta da, selv om fort kunne blitt en septemberbaby.

Shit, vi kommer ikke til å være noen igjen her når september kommer. Seriøst!
 
God størrelse på jenta da, selv om fort kunne blitt en septemberbaby.

Shit, vi kommer ikke til å være noen igjen her når september kommer. Seriøst!
Kommer til å være en eller to etternølere.....
 
Back
Topp