KØEN! (Humor - bare for moro)

Du rykker stadig frem i køen, vennligst hold linjen.
(Si fra hvis jeg er utdatert.)
 
Prøver alt her føler jeg.... rykker ikke noe lenger fram i køen :(
Føler meg litt som en købrems her. :shy:
"Vi opplever for øyeblikket tekniske problemer på linjen. Vennligst vent"
 
Jeg kommer nok til å snike i køen, blir nok satt i gang i starten av neste uke om ingen ting skjer før. Så kan nok i alle fall skvise meg inn rundt køplass 32-33
 
Ja, sorry :oops: Estimert til +20%, så de anbefalte å sette i gang før termin. Skal på en siste vekstkontroll til mandag, og har blitt strippet og fått akupunktur i dag i et håp om at det starter naturlig.
Vel, ok da. :woot:
 
Ja, sorry :oops: Estimert til +20%, så de anbefalte å sette i gang før termin. Skal på en siste vekstkontroll til mandag, og har blitt strippet og fått akupunktur i dag i et håp om at det starter naturlig.
Håper du får din naturlige start!
 
Melder om mulig sniking.. da slimproppen gikk nå og hatt murringer i flere dager! Og Jm kontroll i dag viste at de murringene har gitt 1-2 cm åoning og myk, moden livmorhals.. så ikke sikkert alle 20 før meg rekker føde først! Men hvem vet ‍♀️
Håper for din del du får snike litt, nå som det liksom er igang. [emoji4]
 
Altså, du kan sikkert bare flytte meg sist i køen. Frøkna er tydeligvis for høflig til å snike, og har samtidig tenkt å slippe alle foran seg :shifty: Regner med hun sitter godt fast med både superlim og ducktape inni der :grumpy:
 
Altså, du kan sikkert bare flytte meg sist i køen. Frøkna er tydeligvis for høflig til å snike, og har samtidig tenkt å slippe alle foran seg :shifty: Regner med hun sitter godt fast med både superlim og ducktape inni der :grumpy:
Du står vel for en av de største overraskelsene, det skal du ha. Sender deg en trøsteklem. [emoji173]
 
Altså, du kan sikkert bare flytte meg sist i køen. Frøkna er tydeligvis for høflig til å snike, og har samtidig tenkt å slippe alle foran seg :shifty: Regner med hun sitter godt fast med både superlim og ducktape inni der :grumpy:
Jeg tror du må ha knepet alt for godt for 15 uker siden. :wideyed:
 
Back
Topp