Juleforberedelser, Listen med stor L.

*Gruer seg til å sette igang med julerengjøringen!*
 


litt-anonym skrev:
Dollface: 
Jeg er deg evig takknemmlig, og du er dagens helt


TAKK!!!! Glemte å skrive den ut ifjor, nååå er vi igang!!!!
 
Great, godt å ha noe å jobbe med :)

Skal ta en titt på inngangspartiet neste uka!
 
menneh... hvis jeg skal rydde gangen i uke 2...og er opptatt med alt det andre de andre ukene... så ser jo gangen bomba ut igjen innen jula kommer! *sukk*
 


Mrs Lutz skrev:
menneh... hvis jeg skal rydde gangen i uke 2...og er opptatt med alt det andre de andre ukene... så ser jo gangen bomba ut igjen innen jula kommer! *sukk*


nei nei.. dette her kommer jo bare i tillegg til alt annet
 
He he, herlig! :)
Morsomt å se at så mange ble inspirert av denne. Jeg er definitivt ikke en av dem. Jeg har nemlig verken tenkt å gi fra meg ungen eller si opp jobben
 
Her fikk jeg litt inspirasjon ja! Kommer nok ikke til å gjennomfør halvparten men kan jo starte iallefall :)))
 
Denne lista likte jeg!    Helt super for meg (og gubben som alltid spør meg hva han skal gjøre..)! Jeg har ADHD, og trenger å ha ting organisert og systematisk.. så nå er det bare å gå inn her og lese på lista, og få det gjort     Også er det så bra å ha det svart på hvitt, punktlig og oversiktlig.. mye lettere og begynne på et sted!
 


Juliette skrev:
He he, herlig! :)
Morsomt å se at så mange ble inspirert av denne. Jeg er definitivt ikke en av dem. Jeg har nemlig verken tenkt å gi fra meg ungen eller si opp jobben


dette her er jo som hobby å regne!:D
 
Jeg ønsker meg en annen tittel på denne tråden, sånn at den er lettere å finne igjen!
 
Deilig å tenke på alt det der til enhver tid er perfekt hjemme hos meg.

Eller kanskje ikke!?!?!

 


Miss Fat skrev:
Deilig å tenke på alt det der til enhver tid er perfekt hjemme hos meg.

Eller kanskje ikke!?!?!



Noen som har det! Kunne ønske det var perfekt hos meg også!
 
I år skal jeg følge denne! Skal begynne i morgen!
 
Så heldig jeg er, julekransen henger der jo fra i fjor. Kan jeg late som jeg har begynt på den listen allerede da?
 


AnaBanana skrev:
Så heldig jeg er, julekransen henger der jo fra i fjor. Kan jeg late som jeg har begynt på den listen allerede da?

da sparte du jo både punktet om å henge opp spiker til julekransen, og det om å henge opp julekransen... :P

 
Flott liste. Takk. Da har jeg lagret endret litt og laget handlelister, julegavelister, oppskrifter osv. Så dette blir bra. Nå må jeg bare sette i gang.
 
Regner med det var denne det ble spurt om. Dytter den opp uansett. Er vel like nyttig hvert år :)
 
Back
Topp