Juleforberedelser, Listen med stor L.

Om man ikke liker vin, tror jeg at ett glass allikevel er bedre:D
Jeg tror at å sette seg under et pledd med et stort krus kakao også kan funke...

Vel og merke har jeg mye jeg skal gjøre før jul, men ikke dette...
 
Heldige mannen min da, vi har ikke garasje:rolleyes:
Vi har, ryddes bør den også, begge bilene står ute...

Men stakkars mannen min forventes å ta mesteparten inne også (vanlige år forventes det at vi deler. I år er det helt klart skjevdeling...)
 
Er du ikke redd for at noen skal undersøke skuffene på soverommet i løpet av jula altså? Tenk så flaut å ikke ha organisert trusene dine :p
Tenk at 1) mannen låser soverommet vårt om vi har besøk med mye unger..
2) det er langt mer enn usorterte truser å bekymre seg for her. Soverommet er det vi putter alt mulig når vi rydder. Her er kasser med mye rart langs veggene...
 
Tenk at 1) mannen låser soverommet vårt om vi har besøk med mye unger..
2) det er langt mer enn usorterte truser å bekymre seg for her. Soverommet er det vi putter alt mulig når vi rydder. Her er kasser med mye rart langs veggene...

Kjenner til den der, ja. Deilig med rent og ryddig hus til jul, men her prioriteres de rommene som er strengt tatt nødvendige for andre å beskue :)
 
Kjenner til den der, ja. Deilig med rent og ryddig hus til jul, men her prioriteres de rommene som er strengt tatt nødvendige for andre å beskue :)
Jepp.

Mao ikke vårt soverom, vaskerommet, gjesterommet om det ikke er svigerfamilien (de bor på andre kanten av landet. Min familie skal ikke overnatte)

Dog, vårt soverom skal faktisk tas til jul. Siden vi får en baby rett over nyttår vil jeg vaske ned der inne. Og i den sammenheng kommer sikkert svigermor. Så da er det bare vaskerommet jeg kan droppe? ikke for det, svigermor insisterer glatt på å henge opp klesvasken min. Jadda. Om det er undertøy eller annet. Eller bleievasken, hvor man må forklare at "nei, det der er ikke babyen sitt, det er mitt..." (bruker tøybleier. Og tøybind...)
 
Jepp.

Mao ikke vårt soverom, vaskerommet, gjesterommet om det ikke er svigerfamilien (de bor på andre kanten av landet. Min familie skal ikke overnatte)

Dog, vårt soverom skal faktisk tas til jul. Siden vi får en baby rett over nyttår vil jeg vaske ned der inne. Og i den sammenheng kommer sikkert svigermor. Så da er det bare vaskerommet jeg kan droppe? ikke for det, svigermor insisterer glatt på å henge opp klesvasken min. Jadda. Om det er undertøy eller annet. Eller bleievasken, hvor man må forklare at "nei, det der er ikke babyen sitt, det er mitt..." (bruker tøybleier. Og tøybind...)

Måtte le av det siste der; synes jeg ser svigermoren din fiske opp og sirlig brette sammen bindene dine :p Høres ut som om du bør gå over vaskerommet også?

Svigers bor også på andre kanten av landet, så det er stort sett når de eller andre fra mannens side kommer at gjesterommet får en skikkelug overhaling. Må nok innrømme at julerengjøringen gjennomføres noget grundigere de gangene svigers kommer, ja..

Så koselig med baby, og en grei anledning til å få ordnet opp på soverommet :)
 
Back
Topp