Juleforberedelser, Listen med stor L.



Rekekreke skrev:
Lurer på hvordan pappa hadde reagert om jeg hadde begynt med dette her... *har lyst*



print den ut og sett i gang.. om du ikke kommer i mål, eller ikke gidder mer etter ei uke så har du iallefall gjort NOE
 
*grøss*

Har ikke mye lyst til å sette i gang med det her...synd man ikke har råd til å bare hive ut alt, pusse opp og kjøpe inn nye møbler hvert år
 
Shit, nå ble jeg svett! Hvor manger uker er det igjen til jul? Tror jeg trenger en uke eller to på å fordøye den der ...
 


Rekekreke skrev:
Lurer på hvordan pappa hadde reagert om jeg hadde begynt med dette her... *har lyst*


GO! Tror du ikke han hadde blitt glad? :D
 
takk !!! gleder meg til i morra !!
 
Glimrende!
Den burde legges på topp:)
Skulle hatt en egen juletråd på topp.
Eller en samletråd rettere sagt.
 
Å herregud, så fort et år går. Er vi allerede der igjen at denne listen er aktuell?
 
gurimalla! glad jeg har vært sykemeldt i hele sommer, og ryddet og vasket huset fra topp til tå allerede..
 


Flangre skrev:
Shit, nå ble jeg svett! Hvor manger uker er det igjen til jul? Tror jeg trenger en uke eller to på å fordøye den der ...

det er 9 uker og 6 dager så det er bare å hive seg rundt!

 


MiLfYwAy skrev:
Takk! Super liste, jeg kjenner jeg ble skikkelig inspirert av den! 



Jeg å! Håper bare inspirasjonen holder seg der:P
 
Nå har jeg lest igjennom hele lista, og jeg gjør ikke halvparten av det der til jul :s
 
Oi, JA det er lurt å starte tidlig om man skal få unnagjort så mye =)
 


Påskeharen skrev:
For en liste, men genialt! emoticon



nerme meg høygravid å greier :p
men ska faktisk lagra den å prøva å komma meg gjennom den for den va meget bra :p
 
ble litt overveldet der altså :s kan jo ikke rekke alt dette før jul med en baby som henger fast :s tror jeg får plukke ut litt :)
 
siden vi nettopp har pussa opp kjøkkenet kunne jeg huke av halve kjøkken-uka allerede
 
Back
Topp