Jubeltråd :)

Deeeer våkna magetrollet!

Her også! 22-23 hver kveld :woot:
Satt å så på magen danse isted. Og til tross for alle plager og ondter og generelt ubehag, så slo det meg at det er bare et par uker igjen av dette. Og det gjorde meg lett vemodig, som er den teiteste følelsen i verden. Det er jo ikke behagelig at hun romsterer engang. [emoji23]
 
Ny personlig rekord i svangerskapslengde!
Forrige rekord var 41+1 klokka 20:45, da ble eldste født.
 
Jubler for en god natts søvn. Helt overrasket over 7,5 timer søvn. Og jommen fikk jeg sneket meg til en ca 45 min på sofaen akkurat nå.
 
føler Meg heldig som kan løpe for å rekke bussen en uke over termin. (Glemte meg igjen) :angelic:
Løpe har jeg ikke klart på leeeenge. Lett jogging hvis jeg MÅ. [emoji23][emoji56][emoji85]
Jeg gikk litt raskt på butikken isted, så da segnet jeg over en frysedisk. [emoji23]

Imponert over alle som kan gå i vanlig tempo, så dere to er umennesklig i mine øyne. [emoji6]
 
Jeg gikk litt raskt på butikken isted, så da segnet jeg over en frysedisk. [emoji23]

Imponert over alle som kan gå i vanlig tempo, så dere to er umennesklig i mine øyne. [emoji6]
Skal sies at lett jogging har jeg ikke prøvd meg på på 2 mnd da guttungen hyyylte og hadde slått seg. Nå har bekkenet blitt bedre og hvilepulsen på vei ned så nå må jeg nesten gå opp trappa uten å bikke 100 i puls tror jeg.

Føler meg absolutt ikke overmenneskelig
 
Back
Topp