Jubeltråd :)

Skal sies at lett jogging har jeg ikke prøvd meg på på 2 mnd da guttungen hyyylte og hadde slått seg. Nå har bekkenet blitt bedre og hvilepulsen på vei ned så nå må jeg nesten gå opp trappa uten å bikke 100 i puls tror jeg.

Føler meg absolutt ikke overmenneskelig
[emoji23] Elsker hvor teit og fantastisk kvinnekroppen er. Jada, den kan produsere et menneske, men produsenten er fullstendig ubrukelig de 9 månedene det pågår. Man må gi og ta, liksom.
 
[emoji23] Elsker hvor teit og fantastisk kvinnekroppen er. Jada, den kan produsere et menneske, men produsenten er fullstendig ubrukelig de 9 månedene det pågår. Man må gi og ta, liksom.
Vi skal liksom være "den overlegne rasen" men har du noen gang sett en drektig hest eller katt med bekkenløsning og hyperemesis??? Dustekroppen
 
[emoji23] Elsker hvor teit og fantastisk kvinnekroppen er. Jada, den kan produsere et menneske, men produsenten er fullstendig ubrukelig de 9 månedene det pågår. Man må gi og ta, liksom.
Ja det er tydelig en designfeil et eller annet sted her. Skal jo ikke være så mye som kan feile en gravid kropp men joooda
 
Ihvertfall ikke etter 9 mnd med forstoppelse.

A litle piece of heaven. :smiley-angelic001

I denne ventetiden skal det heller ikke mye til for å glede meg. Jeg hadde jublet og grått av glede om noen dukket opp på døra med en bolle eller iste akkurat nå. :p

Istedenfor får jeg kjøpe det selv senere i dag. :cheers

Å fy fader, føler med deg! Forstoppelse er noe av det verste :bag:

Etter en graviditet med det hadde du fortjent et fjell av boller og iste på døra :D
 
Å fy fader, føler med deg! Forstoppelse er noe av det verste :bag:

Etter en graviditet med det hadde du fortjent et fjell av boller og iste på døra :D


Det har vært mye opp og ned men aldri vært tilbake i normale funksjoner på den fronten. Gleder meg til det egentlig. Kan ikke engang innbile meg hvordan det er hvis man har de herlige hemoroidene i tillegg. Da hadde jeg streiket. :p

ÅÅåh... Takk. <3 Heldigvis har jeg en mann som kjøper nudler til meg da. :p Nesten det samme. ;)
 
Det har vært mye opp og ned men aldri vært tilbake i normale funksjoner på den fronten. Gleder meg til det egentlig. Kan ikke engang innbile meg hvordan det er hvis man har de herlige hemoroidene i tillegg. Da hadde jeg streiket. :p

ÅÅåh... Takk. <3 Heldigvis har jeg en mann som kjøper nudler til meg da. :p Nesten det samme. ;)

Priser meg lykkelig hver dag for å ha sluppet unna hemoroider sålangt! Glad på dine vegne også :hilarious:

Mannen din høres ut som en vinner! :happy:
 
Priser meg lykkelig hver dag for å ha sluppet unna hemoroider sålangt! Glad på dine vegne også :hilarious:

Mannen din høres ut som en vinner! :happy:

Ja vi må glede oss over de små tingene i svangerskapet. Kan også juble over at jeg så langt ikke har pådratt med noen flere strekkmerker heller.

Mannen min er stort sett en skikkelig vinner. Har truffet godt der, selv om han som de fleste har sine feil så har vi da holdt ut med hverandre i gode og onde dager i over ti år. Flyttet sammen etter ca 3 mnd og nå får jeg ikke sove uten han (eller guttungen) i senga. :p
 
Jeg undrer meg litt over hvor vanlig det var med bekkenløsning og sånt den gangen vi var veltrente alle sammen. Hadde de gravide damene like mye trøbbel da de jobbet med kroppen hver dag? Jeg har slitt med vonde muskler i rumpa og korsrygg hvert svangerskap, men denne gangen har jeg trent mye hardere styrke i løpet av svangerskapet, og vært mye mindre plaget. Det er i mitt tilfelle helt klart lange dager i kontorstol som har gjort kroppen sliten og vond. Lurer på om det gjelder mange.
 
Det hadde sett sykt morsomt ut da! Ser for meg ei sjanglende ku som henger over ei doskål og spyr [emoji14]
Hahahaha herreguuud!!

Men det skal sies; var AAakkurat slik det føktes i går, der jeg prøvde å kave meg opp igjen fra gulvet. [emoji23]

Kan jo hende de spyr mer ute på jordet de og da.. Innser jeg har ikke sett så mange drektige dyr.
 
Det hadde sett sykt morsomt ut da! Ser for meg ei sjanglende ku som henger over ei doskål og spyr [emoji14]

Tenk deg så kvalm den hadde blitt da, med 4 mager [emoji33]. Men hva skjer da med spy? Spyr den fra mage 4 til mage 3 til mage 2 osv før det kommer ut? Eller er det bare fra mage1 det går an å spy? Ble nesten litt nysgjerrig jeg nå [emoji23]
 
Back
Topp