Jubeltråd :)

Tenk deg så kvalm den hadde blitt da, med 4 mager [emoji33]. Men hva skjer da med spy? Spyr den fra mage 4 til mage 3 til mage 2 osv før det kommer ut? Eller er det bare fra mage1 det går an å spy? Ble nesten litt nysgjerrig jeg nå [emoji23]
Dette må Googles! :woot:
 
Tenk deg så kvalm den hadde blitt da, med 4 mager [emoji33]. Men hva skjer da med spy? Spyr den fra mage 4 til mage 3 til mage 2 osv før det kommer ut? Eller er det bare fra mage1 det går an å spy? Ble nesten litt nysgjerrig jeg nå [emoji23]
Nå driver de jo og drøvtygger. Det kan vel sammenliknes med å spy opp i munn. Tipper de spytter ut om det smaker feil uavhengig av hvilken mage det kommer fra:D
 
I dag (altså i går, rett over midnatt nå) har vært en forbausende fin dag. Fått vaska to maskiner med klær, vært en tur på butikken og apoteket (føler jeg er så ofte på apoteket at jeg er glad jeg har flere å bytte mellom), ryddet kjøkkenet og dusjet den eneste planten jeg har, men likevel ikke husker å vanne. Og jeg klarer fortsatt å bevege meg! Så det kaller jeg en bra dag. [emoji4]
 
Hva? Sier du at mine 2750 skritt ikke er godkjent???[emoji33][emoji33]
Jo, du er unnskyldt. [emoji7][emoji7]

Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg nok ikke løpt så mye rundt jeg heller.

Jeg prøver å trimme ut ungen ved å vralte etter gutta som fanger Pokémon. [emoji23] snart begynner jeg med hoppetau
 
Jo, du er unnskyldt. [emoji7][emoji7]

Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg nok ikke løpt så mye rundt jeg heller.

Jeg prøver å trimme ut ungen ved å vralte etter gutta som fanger Pokémon. [emoji23] snart begynner jeg med hoppetau

[emoji1303][emoji1303] Skal snart begynne med trim jeg også. Da blir 10.000 målet. Spørs om jeg klarer det. Er så bedagelig anlagt. Og på jobb får jeg ikke gå med klokke eller mobil, så da mister jeg maaaaaage skritt. Det er så demotiverende.
 
[emoji1303][emoji1303] Skal snart begynne med trim jeg også. Da blir 10.000 målet. Spørs om jeg klarer det. Er så bedagelig anlagt. Og på jobb får jeg ikke gå med klokke eller mobil, så da mister jeg maaaaaage skritt. Det er så demotiverende.
Skritteller? Sånn god gammeldags type.
 
Alt var fint med bolla i magen :Heartred Fikk en grundig ul-sjekk av verdens herligste lege. Morkakefunksjonen var kjempefin, nok fostervann og hun så mye fine bevegelser. Så godt å vite at hun bare er rolig fordi hun er litt lat, og ikke fordi noe er galt :happy:

Hurra!! Gode nyheter. [emoji1303]
 
Back
Topp