Jubeltråd

Jubler over at alt ble flyttet til nye leiligheten i går (gode venner).
Nå blir leiligheten vaska, mens jeg ligger på sofaen hos mamma
(betalt jobb det der altså!)
 
Superglad over å ha hatt en nydelig dag med sol og varmegrader, grilling av middag og marshmallows på takterrassen. Perfekt dag!
 
Jubler over at alt så flott ut på UL, ikke fastsatt noe enda men blir mulig flytta fram 2-4 dager. Så vipper mellom okt å nov. Men holder meg hær. Fikk å gleden av å se 3D [emoji7]
Har blitt flyttet til 1. November så antar jeg også ligger på vippen, men blir her :) Antar det blir november siden det er første gang jeg får barn?
Hvor mye måtte du betale for 3D?? Misunnelig ja..
 
Har blitt flyttet til 1. November så antar jeg også ligger på vippen, men blir her :) Antar det blir november siden det er første gang jeg får barn?
Hvor mye måtte du betale for 3D?? Misunnelig ja..

1350kr betalte vi for privat uten 3D. Men denne hvor vi fikk se 3D var på st.olavs i trondheim. Er snart 39år å slankeoperert så blir tett fulgt opp. Å vi fikk en veldig utfyldende ul av en av de med best/mest erfaring ved sykehuset. Ren flaks rett å slett. Trur ikke så mange private gjør 3D så tidlig.
 
Juble over at vi skal å besøke min bestemor i dag. To timers biltur hver vei å blir vel hos hun max 30min men det er det verdt. Hun blir 105 år om 48 dager. Ikke er hu særlig våken mere men skal fortelle at hu skal bli oldemor igjen fordi [emoji173]
 
Jubler for at jeg endelig fikk ræva i gir og fikk kjøpt meg ny bukse og et par gensere i går, deilig å endelig kunne ta på seg noe nytt og friskt [emoji4] har gått i samme slitne klær alle for lenge, men ender alltid opp med å handle til 3åringen i stedet for til meg selv [emoji28]
 
Jubler over 3+ på clearblue idag! 5+2
Da slipper jeg skuldrene litt ned for denne gang! Nå er det tomt for tester heldigvis, jubler over det også! :D
 
Jubler for at jeg endelig fikk ræva i gir og fikk kjøpt meg ny bukse og et par gensere i går, deilig å endelig kunne ta på seg noe nytt og friskt [emoji4] har gått i samme slitne klær alle for lenge, men ender alltid opp med å handle til 3åringen i stedet for til meg selv [emoji28]
Haha, jeg var for en gangs skyld i byen alene for litt siden - klarte jeg å kjøpe noe som helst til meg selv? Neida! Men jentungen fikk både det ene og det andre. [emoji23][emoji85]
Burde viiirkelig handle litt til meg selv nå, føler alt jeg har er utvasket og fælt.
 
Back
Topp