Jubeltråd

Haha, jeg var for en gangs skyld i byen alene for litt siden - klarte jeg å kjøpe noe som helst til meg selv? Neida! Men jentungen fikk både det ene og det andre. [emoji23][emoji85]
Burde viiirkelig handle litt til meg selv nå, føler alt jeg har er utvasket og fælt.
Sånn bruk d å være her å. De få gangan æ handle nåkka utfor budsjette så e det til lillemor, gubben eller husholdninga [emoji14]
 
Haha, jeg var for en gangs skyld i byen alene for litt siden - klarte jeg å kjøpe noe som helst til meg selv? Neida! Men jentungen fikk både det ene og det andre. [emoji23][emoji85]
Burde viiirkelig handle litt til meg selv nå, føler alt jeg har er utvasket og fælt.
Var sånn her og, den jeansen jeg normalt går i et heeeelt på randen til å få hull i skrittet [emoji28] de er heldige disse små som det er så masse fint til og som str så og si aldri er et problem [emoji16]
 
Idag jubler jeg over en kveld med svært lite kvalme! Har kunnet kost meg med brownies, litt salte sild og Netflix <3 Det trengtes veldig etter 4 dager der jeg har vært helt utslått av kvalme og langt nede grunnet det. Skal jammen ikke mye til for å glede meg i disse dager.

Gruer meg til imorgen tidlig for jeg vet kvalmen vil sette igang igjen da for fulle mugger, men denne kvelden gav meg litt liv igjen :D
 
Jubler for at mannen henter i bhg og jeg har en halvtime på sofaen før de kommer hjem [emoji4] skal ikke gjør husarbeid for å si det sånn! [emoji28]
 
8 uker i dag!
 
Back
Topp