Jubeltråd

Jeg jubler over at jeg har en mann så er så flink å ta vare på meg nå når jeg ligger med feber og forkjølelse! Tar seg av hundene,lager middag og henter ting når jeg trenger det:Heartred
 
Idag er jeg 6+0 og vi er halvveis til uke 12! Idag har vi også endelig fått kjøpt oss ny sofa! Gleder meg stort til å få ut den vi har nå, så upraktisk og ukomfortabel!
 
Jubler over at vi har barnevakt i morgen fra kl. 10:00! Skal bare sløve på sofaen [emoji173]
 
Jubler over 6+0! Halvveis til de berømte 12 [emoji173]
 
Jubler for sol å fint vær i dag :) blir pølsegrilling på yttersia i finværet med gubben å lillefrøkna :)
 
Jubler over at jeg ikke har spydd på en dag, selvom jeg er umenneskelig kvalm og er sengeliggende, og at jeg har verdens beste ved min side som pleier meg og tar hånd om mine 2 barn når jeg er så dårlig[emoji4]
 
Jubler over at toåringen spurte etter frokost i dag, etter å ha vært syk og nesten ikke spist på tre dager. [emoji4]
 
Jubler over første gjennomførte treningsøkt siden positiv test [emoji4]
 
Jubler over en koselig hotell helg med mann og barn, hvor toåringen har kost seg i badeland:)
 
Endelig kom vi oss på hytta. Pga formen min så måtte gubben gjøre det meste. Men stua er tømt for alle småting å i morra bynner gulvlegginga mens vi sløver på hytta. Godt å kun stikk unnav alt arbedsfolk å bråk.
 
Kom hjem til en pose godteri og en pose chips! Gleden var stor! :-D men skulle ikke mye godis til for å bli kvalm... :p
 
I dag jubler æ for middagen gubben serverte i går.. finnbiff med hjemmelaga potetmos å fløtesaus :) i dag har æ migrene å holde i sjakk på jobb. Så da må æ juble for gårsdagen istede ;)
 
Back
Topp