Jubeltråd! :)

Endelig kom vi oss til uke 28! :D Nå er neste mål uke 30! Jentene får streng beskjed hver kveld om at de pent må holde seg i magen en god stund til, så vi får håpe de hører etter ;)
Hurra! De har å høre etter nå altså :) Går fort frem til uke 30!
 
Klarte meg gjennom glukosebelastningstesten uten å bli dårlig. :D Bare å vente på svar. :D
 
Endelig har vi fått tak i vogn! :-D Det ble brukt fra Finn. Emmaljunga med svingbare hjul som kan låses, romslig bagdel og div annet kjekt tilbehør. Halv pris av butikkpris, så er ganske godt fornøyd. :)
 
Jubler for at jeg har fått vasket alle de søte små babyplaggene nå. Ble plutselig gøy å henge opp klær :D hadde ikke så mye klær som jeg trodde, men det betyr bare at jeg kan kose meg med mer shopping :p
 
Kjøpt meg genser på Zalando, og i dag kom den :-D
5a4476b97f22be48d17b51265544fe9b
 
Lenge siden noen har skrevet i denne tråden :p selv så kan jeg juble for å ikke ha noen gravidplager (uten om å tisse ofte), føler meg heller ikke høygravid :) er i uke 37+6 nå ;) men jenta i magen er hjertelig velkommen når som helst nå, er så spent på å møte henne <3
 
Kan juble litt for at formen ble mye bedre etter at permisjonen startet :D

Orker mye mer nå som jeg kan styre dagene etter trøttheten og ikke ha press om å jobbe et visst antall timer.

Var innom jobben en tur i går, og de mente jeg så overraskende frisk ut til å være så nært termin ;)
 
Vi kjøpte en seng til kommende storebror idag!! :D
Når lillesøster skal inn på eget rom må han flytte til et annet rom, som er i en annen etasje, og DET er stort! :D så "som belønning" (eller gulrot?) skal han få en ny seng :) se bare så kul den va! Og vi ska lage en hule under med puter og gardiner før, så kan han ha sitt hemmelige lekerom der under ;)
ImageUploadedByBV Forum1474408474.426226.jpg
 
Vi kjøpte en seng til kommende storebror idag!! :D
Når lillesøster skal inn på eget rom må han flytte til et annet rom, som er i en annen etasje, og DET er stort! :D så "som belønning" (eller gulrot?) skal han få en ny seng :) se bare så kul den va! Og vi ska lage en hule under med puter og gardiner før, så kan han ha sitt hemmelige lekerom der under ;)
Vis vedlegget 198096
Den var kjempefin! Kan tenke meg han blir stolt :-D Hvor gammel er han?
 
Han er 3,5 nå, fyller 4 i februar :) tror han kommer til å bli superstolt! (Håper det i hvert fall)
Blir stas med egen "hule" under senga da, ønsket meg alltid det som barn :) Blir nok supert ;-)
 
Vi kjøpte en seng til kommende storebror idag!! :D
Når lillesøster skal inn på eget rom må han flytte til et annet rom, som er i en annen etasje, og DET er stort! :D så "som belønning" (eller gulrot?) skal han få en ny seng :) se bare så kul den va! Og vi ska lage en hule under med puter og gardiner før, så kan han ha sitt hemmelige lekerom der under ;)
Vis vedlegget 198096
Husker jeg hadde sånn seng med hemmelig rom under når jeg var liten. Og det var så stas! Han kommer til å elske den nye senga si:D
 
Endelig regn og en anelse kjøligere! :-D Det gir håp for en natt uten svettetokter.
Ja, veldig takknemlig for at det har vært litt kjøligere ute denne uka! :)
 
Back
Topp