Jubeltråd! :)

I dag har jeg virkelig grunn til å juble!
Kjæresten fridde til meg, og jeg sa selvfølgelig JA!! For en dag. Jeg tror jeg er verdens lykkeligste nå! <3
Gratulerer så mye til dere :-D :-D Utrolig fin ring, samme som min forlovede egentlig skulle fri til meg med, men ombestemte seg :p Veldig koselig å lese når man våkner tidlig for dotur! Gratulerer igjen ❤❤❤❤❤❤
 
I dag har jeg virkelig grunn til å juble!
Kjæresten fridde til meg, og jeg sa selvfølgelig JA!! For en dag. Jeg tror jeg er verdens lykkeligste nå! <3

Gratulerer så masse ❤️❤️❤️ å gifte seg var mye mer stas enn jeg trodde, så gled deg :)

Og det var en nydelig ring :)
 
I dag har jeg virkelig grunn til å juble!
Kjæresten fridde til meg, og jeg sa selvfølgelig JA!! For en dag. Jeg tror jeg er verdens lykkeligste nå! <3
Aww❤️
Gratulerer så mye! Og for en fin ring :)
Gled deg masse til tiden fremover! Det å gifte seg er det beste jeg noen sinne har opplevd❤️ (ihvertfall frem til babyen kommer;) )
 
Gratulerer så mye til dere :-D :-D Utrolig fin ring, samme som min forlovede egentlig skulle fri til meg med, men ombestemte seg :p Veldig koselig å lese når man våkner tidlig for dotur! Gratulerer igjen ❤❤❤❤❤❤
Tusen takk :D ❤️
 
Aww❤️
Gratulerer så mye! Og for en fin ring :)
Gled deg masse til tiden fremover! Det å gifte seg er det beste jeg noen sinne har opplevd❤️ (ihvertfall frem til babyen kommer;) )
Tusen takk! ❤️ Jeg gleder meg masse! Føles godt å ha både baby og bryllup å se fram til :) ❤️
 
I dag har jeg virkelig grunn til å juble!
Kjæresten fridde til meg, og jeg sa selvfølgelig JA!! For en dag. Jeg tror jeg er verdens lykkeligste nå! <3
Gratulerer så mye! :D
 
I dag har jeg virkelig grunn til å juble!
Kjæresten fridde til meg, og jeg sa selvfølgelig JA!! For en dag. Jeg tror jeg er verdens lykkeligste nå! <3

Gratulerer!! :D og for en nydelig ring!

Jeg jubler for masse sterke spark/bevegelser i magen de siste to ukene. Ventet lenge på det, men nå er det av og til såpass mye at jeg ikke får sove. Men det gjør absolutt ingenting :D:D
 
Gratulerer!! :D og for en nydelig ring!

Jeg jubler for masse sterke spark/bevegelser i magen de siste to ukene. Ventet lenge på det, men nå er det av og til såpass mye at jeg ikke får sove. Men det gjør absolutt ingenting :D:D
Tror vi har ventet like lenge på dette, og det er først de siste ukene det har tatt seg opp skikkelig, er så gøy! :-D
 
Ringte nettopp legen, for å få svar på glukosebelastningstesten, den viste null svangerskapsdiabetes :-D Er såååå letta nå!
 
Back
Topp