Jubeltråd! :)

Jeg jubler over at jeg endelig sitter hjemme i sofaen og koser meg med sjokoladekjeks, baconsvor, pepsi og ny tvserie :D
 
Jeg jubler over å ENDELIG ha en kveld med overskudd til husarbeid :D Dårlig samvittighet for å bare ligge på sofaen hver kveld, og ikke minst kjedelig! Kjempedeilig!
 
Jubler for at alt så bra ut på ul igår :D
 
Da har jeg vært hos legen. De klarte for første gang å ta blodprøve der! Vanligvis klarer de aldri å finne blodårene mine, så jeg blir sendt rett til Fürst :p Skal også tilbake/til Furst for å ta en blodprøve til på mandag. Han prøvde også å sjekke med ultralydapparatet (utvendig) sitt for å se, og han lurte på om han så fostersekken, men var usikker siden det sannsynligvis er så tidlig. Han sendte hvertfall en henvisning til Smedstadgynekologene, så da er det mulig jeg kan få tidlig ultralyd der :) Jubler for veldig fin opplevelse i dag! ❤️
 
Da har jeg vært hos legen. De klarte for første gang å ta blodprøve der! Vanligvis klarer de aldri å finne blodårene mine, så jeg blir sendt rett til Fürst :p Skal også tilbake/til Furst for å ta en blodprøve til på mandag. Han prøvde også å sjekke med ultralydapparatet (utvendig) sitt for å se, og han lurte på om han så fostersekken, men var usikker siden det sannsynligvis er så tidlig. Han sendte hvertfall en henvisning til Smedstadgynekologene, så da er det mulig jeg kan få tidlig ultralyd der :) Jubler for veldig fin opplevelse i dag! ❤️
Bor du i Oslo? For hvis du drar til fürst tidlig om morgenen på Furuset eller Majorstuen så får du svar rundt kl 1400:) jeg har gjort det noen ganger når jeg har vært utolmodig med hcg:p
 
Bor du i Oslo? For hvis du drar til fürst tidlig om morgenen på Furuset eller Majorstuen så får du svar rundt kl 1400:) jeg har gjort det noen ganger når jeg har vært utolmodig med hcg:p
Bor i Oslo ja :) Planen er å dra til den i sentrum (ved Oslo city) halv 8 på mandag, så får håpe de også er flinke med å gi raskt svar! Kan ikke får svar fort nok :p
 
Jeg jubler over 7 uker i dag, og bare fire dager til vi skal på tul :D
 
Jeg har bursdag i dag, og fri fra jobber! Så da skal jeg nyte dagen med vask av hus og middagsforberedelser til i kveld. Gleder meg til kleskaoset i naborommet er ferdigdryddet og jeg sitter med god samvittighet :)
 
Jeg har bursdag i dag, og fri fra jobber! Så da skal jeg nyte dagen med vask av hus og middagsforberedelser til i kveld. Gleder meg til kleskaoset i naborommet er ferdigdryddet og jeg sitter med god samvittighet :)
Gratulere så mye med dagen :D
 
Jeg har bursdag i dag, og fri fra jobber! Så da skal jeg nyte dagen med vask av hus og middagsforberedelser til i kveld. Gleder meg til kleskaoset i naborommet er ferdigdryddet og jeg sitter med god samvittighet :)
Gratulerer med dagen! :)
 
Jeg har bursdag i dag, og fri fra jobber! Så da skal jeg nyte dagen med vask av hus og middagsforberedelser til i kveld. Gleder meg til kleskaoset i naborommet er ferdigdryddet og jeg sitter med god samvittighet :)
Gratulerer med dagen! :D
 
Gratulerer med dagen, PengNien! :D

Jeg er overlykkelig fordi jeg har fått i meg to knekkebrød med gulost og tomat til frokost, og at jeg jobber sent både i dag og i morgen! :D Er 7+2 i dag, og til tross for kvalmen føles det likevel innmari uvirkelig. Har flere ganger tenkt "er det noe jeg finner på? Har jeg drømt hele greia?" :laughing021 Nå er det heller ikke mer enn litt over en uke til jeg skal til gyn på kontroll/TUL igjen, gleder meg til å se nurket vårt igjen :Heartred
 
Jeg har bursdag i dag, og fri fra jobber! Så da skal jeg nyte dagen med vask av hus og middagsforberedelser til i kveld. Gleder meg til kleskaoset i naborommet er ferdigdryddet og jeg sitter med god samvittighet :)
Gratulerer med dagen! :)
 
Back
Topp