Inspirert av fetish tråden

Man skal ikke presse noen til noe de ikke vil
Såpass respekt bør man ha for partnereb

Er enig at man ikke skal presse noen til noe de ikke vil, samtidig som jeg mener at man må kanskje være villig til å prøve nye ting for sin partner. Så lenge det ikke krysser alle grensene man har.
 
En som ønska at jeg skulle tisse på han. Ehm altså tiss og sex hører ikke sammen. Det ble ikke noe på han gitt. For noe så turn off.
 
Er enig at man ikke skal presse noen til noe de ikke vil, samtidig som jeg mener at man må kanskje være villig til å prøve nye ting for sin partner. Så lenge det ikke krysser alle grensene man har.
Nå hadde han jo sagt han ikke ville å da bør det respekteres mener jeg
 
  • Liker
Reactions: SMD
En som ønska at jeg skulle tisse på han. Ehm altså tiss og sex hører ikke sammen. Det ble ikke noe på han gitt. For noe så turn off.


Helt enig.
Tisse skal vi gjøre i doen, ikke på noen!
 
Nå hadde han jo sagt han ikke ville å da bør det respekteres mener jeg
Det det er snakk om er jo ikke en helt gal ting. Er ikke akkurat snakk om å tvinge han til å gjøre noe fælt. Men å prøve å være litt mer dominerende under sex.
 
En som ønska at jeg skulle tisse på han. Ehm altså tiss og sex hører ikke sammen. Det ble ikke noe på han gitt. For noe så turn off.

For noen er det jo skikkelig turn off, mens for andre så er det turn on. Man har alle forskjellige preferanser, men selvsagt er jo det mest gunstig viss begge parter vil de tingene :)
 
Så man kan ikke spørre igjen? Er da lov å ombestemme seg. Og er da lov til å ville prøve noe for den man er sammen med en gang.

Jeg synes man kan spørre igjen.
Kanskje det til slutt løsner og ting blir bra. Og kanskje det aldri kommer dit, men man hat ihvertfall spurt. :)
 
Jeg synes man kan spørre igjen.
Kanskje det til slutt løsner og ting blir bra. Og kanskje det aldri kommer dit, men man hat ihvertfall spurt. :)
Nettop. Trur det kan bli mye frustrasjon i ett forhold hvis man ikke kan spørre flere ganger og kanskje få ja en gang. Men innimellom så savner jeg en sexolog her inne. Hehe.
 
Nettop. Trur det kan bli mye frustrasjon i ett forhold hvis man ikke kan spørre flere ganger og kanskje få ja en gang. Men innimellom så savner jeg en sexolog her inne. Hehe.

Ja, det kunne vært en fin ting å hatt ;)
Det er jo veldig forskjellig på hva folk vil og behøver, for noen så er sex og variasjon innen sex viktig. For noen ikke så viktig. Og ved variasjon så må man jo gjerne prøve nye ting. :p
 
Full på hotell med ny erobring. Det hele startet med at han helt ut av det blå begynte å sutte og sleike på tærne mine.. Syntes ikke noe om det, men greit nok. Værre ble det da han dro ned buksene mine i heisen og ville sleike meg bak! Sa i fra at dette var jeg ikke komfortabel med, og det forstod han.
Syntes nå at han hadde tatt seg litt vel mye til rette, men full og "frisky" som jeg var lot jeg det passere.
Da han derimot midt under akten tok seg til å spytte i ansiktet mitt takket jeg for meg og raste derifra.
Huff, for en fæl natt! Men som jeg tross alt ler litt av den dag i dag :hilarious:
 
Full på hotell med ny erobring. Det hele startet med at han helt ut av det blå begynte å sutte og sleike på tærne mine.. Syntes ikke noe om det, men greit nok. Værre ble det da han dro ned buksene mine i heisen og ville sleike meg bak! Sa i fra at dette var jeg ikke komfortabel med, og det forstod han.
Syntes nå at han hadde tatt seg litt vel mye til rette, men full og "frisky" som jeg var lot jeg det passere.
Da han derimot midt under akten tok seg til å spytte i ansiktet mitt takket jeg for meg og raste derifra.
Huff, for en fæl natt! Men som jeg tross alt ler litt av den dag i dag :hilarious:
Het han Pål? :p
(Hehe, dette høres ut som en som prøvde seg på meg på byen, ved nettopp å spytte meg i ansiktet. Han skrev meldinger etterpå, og bekjente sine ønsker om tåsuging og rimming. :p )
 
Det babygreiene ser ikke jeg altså. En baby er en liten nydelig skapning, hvorfor tenne på å være en i voksen alder?
Nei det er rart å sært for meg ja....

Det handler som regel ikke om sex for dem, og de er ikke pedofile (altså, noen kan jo være det, men...), det handler om å bli tatt vare på, om å slippe ansvar, og ofte bunner det nok i problemer på andre fronter. :/
 
Back
Topp