Inspirert av fetish tråden

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Hva er det rareste/særeste du har vært med på når det kommer til sex å fetish?
Har du noen fetisher du ønsker å få prøve ut som foreløpig bare er en fantasi?

Jeg er vell litt for a4 til å svare på denne selv, men tenker det kanskje kan komme mange spennende svar :p
 
Hoho... Dette blir en artig tråd kjenner jeg :p

Selv opplevde jeg når jeg gikk på videregående at en kar spurte om jeg kunne stikke en finger inn bak på han :p det syns jeg vært sært, reiste meg opp og gikk derfra ja. Så aldri han igjen, enten slutta han eller så ble han en mester i å snike seg rundt :p
 
Hoho... Dette blir en artig tråd kjenner jeg :p

Selv opplevde jeg når jeg gikk på videregående at en kar spurte om jeg kunne stikke en finger inn bak på han :p det syns jeg vært sært, reiste meg opp og gikk derfra ja. Så aldri han igjen, enten slutta han eller så ble han en mester i å snike seg rundt :p

Hehe mannfolk som blir "forlatt" i sengen blir nok veldig flinke til å unngå jenta etterpå vil jeg tro :p
Tenk hvor flau han var :knegg:
 
Hehe mannfolk som blir "forlatt" i sengen blir nok veldig flinke til å unngå jenta etterpå vil jeg tro :p
Tenk hvor flau han var :knegg:

Ja, jeg kjente meg slem altså, men det grøsser bare av tanken på å fingre mannen bak liksom. Kunne ikke falt meg inn :p
 
jeg har ikke hatt, men sett på tv:

De som gnikker på ballonger, og de som kler seg ut som babyer.

ikke normalt i min verden :schocked028

Det babygreiene ser ikke jeg altså. En baby er en liten nydelig skapning, hvorfor tenne på å være en i voksen alder?
Nei det er rart å sært for meg ja....
 
Ja, jeg kjente meg slem altså, men det grøsser bare av tanken på å fingre mannen bak liksom. Kunne ikke falt meg inn :p

Hihi
nei ikke direkte fristende, men hvis jeg kunne brukt en plugg eller en dildo så kunne jeg fint kost med hullet hans jeg altså! :p
 
Veldig lite kinky av meg selv :D men vært borti en kar som ville at jeg skulle tisse på han, nærmere bestemt i munnen hans :eek: helt uaktuelt for meg, og ble litt satt ut av det..
 
Veldig lite kinky av meg selv :D men vært borti en kar som ville at jeg skulle tisse på han, nærmere bestemt i munnen hans :eek: helt uaktuelt for meg, og ble litt satt ut av det..

Ugg :/
Er heller ikke helt der nei.
 
Veldig lite kinky av meg selv :D men vært borti en kar som ville at jeg skulle tisse på han, nærmere bestemt i munnen hans :eek: helt uaktuelt for meg, og ble litt satt ut av det..

Haha... Golden shower :p trodde slikt bare skjedde i film :p
 
Det var en som hadde en helt sinnsyk tåfetish. Ville holde tærne mine hele tida, altså under akten. Dritsært.
 
Veldig lite kinky av meg selv :D men vært borti en kar som ville at jeg skulle tisse på han, nærmere bestemt i munnen hans :eek: helt uaktuelt for meg, og ble litt satt ut av det..
Ugh!! Den tok kaka!
 
Var sammen med en i mine yngre dager som plutselig en dag spurte om jeg kunne presse ett kubbelys opp i rompa på han.... det ble brått slutt!
 
Back
Topp