Inspirert av fetish tråden

Er nok mange forskjellige Fethiser som flere har enn hva man aner. Er jo gjerne ting man ikke snakker så høyt om gjerne. Og ofte i frykt for å bli møtt med missforståelse osv.
Ja ikke sant. Vi mennesker er desverre litt for flinke til å si æsj og se ned på folk for det de liker uansett hva det gjelder. Alt når der gjelder sex er en fetish. Som når jeg gikk på ungdomsskolen så var det være å bli kalt bollemus eller nymfoman. Dette er jo ting man ikke kan noe for. Sex har blitt gjort til en tabu ting og alt er liksom ekkelt hvis man ikke liker det samme eller ser ut som naboen. Forderdelig greier
 
Ja er mange rumpe mannfolk der ute. Og er du nydysja er det nåk ikke noe verre enn og slikke oss fremme (for de mennene som liker det da, er sikkert mange som ikke kunne tenke seg det også)

Er ett must å være nydusja ja. :) men det synes jeg uansett. Er ikke kjekt med jobbtiss som vi kaller det her i heimen. Vært på jobb en hel dag og svetta osv da er det ikke fristende å ta noe i munnen. :p
 
Ja ikke sant. Vi mennesker er desverre litt for flinke til å si æsj og se ned på folk for det de liker uansett hva det gjelder. Alt når der gjelder sex er en fetish. Som når jeg gikk på ungdomsskolen så var det være å bli kalt bollemus eller nymfoman. Dette er jo ting man ikke kan noe for. Sex har blitt gjort til en tabu ting og alt er liksom ekkelt hvis man ikke liker det samme eller ser ut som naboen. Forderdelig greier

Er egentlig trist med tanke på at sex er en helt naturlig del av livet.
 
Eksen min ville tisse på meg, og at jeg skulle drikke det [emoji33] Der sa jeg stopp, altså. Jeg er med på mye, men ting som urin/avføring hører ikke hjemme i mitt sexliv [emoji14]

Mannen min har vært brannmann i sine yngre dager, og siden jeg hørte om det har jeg hatt en fantasi om ham i brannmann-kostyme og at han tar meg med storm. Eller bare den røde arbeidsbuksa han har og så bar overkropp [emoji38] Men han virker ikke så interessert i slikt "rollespill", dessverre. [emoji14]
 
En god kompis som eg rotet med en periode, klarte fortelle meg hva han likte og ikkje likte med damer.. Eg gjorde flere forsøk på å prøve ting han sporte om.. Og dessverre er han no i ett forhold der han ikkje klarer fortelle damen hva han faktisk vil, men holder det for seg selv og ignorerer alle lystene sine....

Eg sleit med med han som ville kle seg ut som dame for meg og at eg skulle ta han i rumpen med strap on..... Da sa eg nei..
 
Jeg syns det er trist å lese at folk sier "æsj" eller ler av andres opplevelser eller interesser. Selvsagt er ikke kinky sex noe for alle, men nettopp det at sex er så tabubelagt fører med seg masse skamfølelse og kjipthet for de som er bittelitt utenfor a4-boksen.

Selv er jeg absolutt ikke vanilje. Jeg liker BDSM, og har lekt meg både på den dominante og den underkastende siden. Jeg har vært aktiv i det miljøet siden jeg var 18 år gammel, og har vært på fester og arrangementer i flere deler av landet. Jeg syns forresten også det kan være gøy å kle med i latex og andre fetish-klær, og å leke med strap-on eller tau er spennende.

(Forresten er BDSM veldig langt fra slik det presenteres i 50 Shades... Jeg håper folk er obs på at 50 Shades er en fantasi og at det er ganske langt fra hva som er trygt, sikkert og samtykkende i virkeligheten.)

Jeg syns sex kan være veldig mye mer enn bare penis-i-vagina, og at å oppleve og utforske sånt sammen med en annen person (eller flere) er veldig givende.

Jeg skjønner at det jeg ser på som helt vanlig seksuelle aktiviteter, føler de fleste andre i denne tråden at er ekstremt og rart...så derfor føler jeg meg ikke helt komfortabel med i prate om hvilke opplevelser jeg anser å være de mest ekstreme/kinky.. :/

Om det er andre med lignende interesser, som ikke føler seg helt komfortable med å snakke om det her, så kan man sende meg en melding. Jeg kan da gi nicket mitt på Fetlife (en side litt som Facebook, men for kinky folk), og så kan vi fortsette dialogen der. :)
 
Er ett must å være nydusja ja. :) men det synes jeg uansett. Er ikke kjekt med jobbtiss som vi kaller det her i heimen. Vært på jobb en hel dag og svetta osv da er det ikke fristende å ta noe i munnen. :p

Sånn har vi det her også; ingenting foregår helt 100% på impuls, for dusjing først kommer man ikke unna. :p
 
  • Liker
Reactions: SMD
Vi har ofte sex uten å være nydusjet, men hvis det skal slikkes eller suges på noe nedenfor beltestedet så skal det være nydusjet. Jeg kunne sikkert godt prøvd litt forskjellige ting, men for meg blir hygiene veldig viktig. Jeg har ocd, og kunne aldri involvert urin i sexakten. Jeg lurer forsåvidt litt på hvordan det går an sånn rent fysiologisk, for jeg kan ikke tisse når jeg er opphisset. Hvis vi begynner på morgenen før jeg har tisset f eks, så er jeg veldig tissetrengt, men om jeg da prøver å gå på do så er det må en måte stengt..

Jeg trekker en grense med fantasi eller rollespill som involverer dyr eller barn, det ville jeg aldri prøvd eller hørt snakk om engang. Men ellers kunne jeg prøvd litt rollespill. Jeg føler bare ikke vi trenger det, sexlivet er mer enn tilfredsstillende med sånn helt "vanlig og kjedelig" sex :p
 
Jeg trekker en grense med fantasi eller rollespill som involverer dyr eller barn, det ville jeg aldri prøvd eller hørt snakk om engang.

Hver sin smak, selvsagt. Men jeg føler at mange har uheldige fordommer mot dette temaet. Vil derfor forklare litt.

Age play og pet play, der en av partene later som hen er et barn eller et kjæledyr, har over hodet ingenting med pedofili eller zoofili å gjøre!

Age play og pet play gjøres av voksne, samtykkende personer som leker med maktbalansen som ligger i å være barn/voksen eller kjæledyr/eier. For den "lille" i leken ligger det mye frihet i å kunne overlate mye av ansvaret til den "store". Dette er ikke så annerledes enn å leke fange/politi, pasient/lege, eller for den slags skyld å leke med tau eller lenker.

Og det er da ingen som ser ei dame på 45 med musefletter og kort skjørt, og tror at hun egentlig er 8. [emoji14] Det er heller ingen som tror at en mann på 25, med hundemaske og en but plug med "hale", egentlig er en hund. :) Folk som faktisk tenner på barn eller dyr, tenner ikke på age play eller pet play. Og de som driver med age play og pet play tenner over hodet ikke på faktiske barn eller dyr.

Jeg vil legge til at dette ikke er en kink jeg personlig tenner på. Men jeg kjenner mange nok i det miljøet til at jeg føler jeg kan uttale meg rimelig selvsikkert om temaet.
 
Hver sin smak, selvsagt. Men jeg føler at mange har uheldige fordommer mot dette temaet. Vil derfor forklare litt.

Age play og pet play, der en av partene later som hen er et barn eller et kjæledyr, har over hodet ingenting med pedofili eller zoofili å gjøre!

Age play og pet play gjøres av voksne, samtykkende personer som leker med maktbalansen som ligger i å være barn/voksen eller kjæledyr/eier. For den "lille" i leken ligger det mye frihet i å kunne overlate mye av ansvaret til den "store". Dette er ikke så annerledes enn å leke fange/politi, pasient/lege, eller for den slags skyld å leke med tau eller lenker.

Og det er da ingen som ser ei dame på 45 med musefletter og kort skjørt, og tror at hun egentlig er 8. [emoji14] Det er heller ingen som tror at en mann på 25, med hundemaske og en but plug med "hale", egentlig er en hund. :) Folk som faktisk tenner på barn eller dyr, tenner ikke på age play eller pet play. Og de som driver med age play og pet play tenner over hodet ikke på faktiske barn eller dyr.

Jeg vil legge til at dette ikke er en kink jeg personlig tenner på. Men jeg kjenner mange nok i det miljøet til at jeg føler jeg kan uttale meg rimelig selvsikkert om temaet.
Ja det er fint du utdyper, men dette visste jeg fra før av når det gjelder disse to "sjangrene", men det endrer ikke mitt syn på hva jeg ville sagt nei til :)
 
Vi har ofte sex uten å være nydusjet, men hvis det skal slikkes eller suges på noe nedenfor beltestedet så skal det være nydusjet. Jeg kunne sikkert godt prøvd litt forskjellige ting, men for meg blir hygiene veldig viktig. Jeg har ocd, og kunne aldri involvert urin i sexakten. Jeg lurer forsåvidt litt på hvordan det går an sånn rent fysiologisk, for jeg kan ikke tisse når jeg er opphisset. Hvis vi begynner på morgenen før jeg har tisset f eks, så er jeg veldig tissetrengt, men om jeg da prøver å gå på do så er det må en måte stengt..

Jeg trekker en grense med fantasi eller rollespill som involverer dyr eller barn, det ville jeg aldri prøvd eller hørt snakk om engang. Men ellers kunne jeg prøvd litt rollespill. Jeg føler bare ikke vi trenger det, sexlivet er mer enn tilfredsstillende med sånn helt "vanlig og kjedelig" sex :p

Jeg har også OCD, men jeg kunne fint vært med på noen typer av "slikt" om det var under riktige forhold.
OCD slår jo gjerne ut ulikt hos alle påvirkede. :)

Hvis du sitter rolig og slapper av, er det fullt mulig å tisse selv om du er opphisset, men det krever litt av bekkenbunnen. ;)
 
Back
Topp