Ikm v.46 <3

Poster I ikm47 også, men hører vel teknisk se til her, jeg veeet de ikke er gyldig etter tidsfristen, og jaaa jeg skal ta digital. MEN, er det noen som har fått dette utslaget som har endt i et godt resultert? :joyful:
Oj, så spennende!!!!

hvor mange dpo er du?

Hadde mensen i drøyt et døgn, skjønner ikke noe.
Er fortsatt sinnsykt trøtt. Sov i 11,5 t i natt :schocked028
 
Tr her, og allerede begynt stimulering for ivf:) Satser på at pp17 blir vår pp! Gratulerer til alle dere med positiv test, og masse lykke til videre dere andre:Heartred Alle skal vi bli gravide til slutt!:love7
 
Oj, så spennende!!!!

hvor mange dpo er du?

Hadde mensen i drøyt et døgn, skjønner ikke noe.
Er fortsatt sinnsykt trøtt. Sov i 11,5 t i natt :schocked028
Nei det er jo det da :p Tror 14, men har lengde på 33-34 dager! Oi, så rart! Har du tatt noen flere testet da? :joyful:
 
Hvordan går det med dere som ikke er oppført som gravid eller tr? :)

Har tre forskjellige apper for å teste hvilken jeg syns er mest presis. Alle tre sier forskjellig (fredag, lørdag (idag) og søndag)

Så venter på å se om TR kommer idag / imorgen eller iløpet av uken hvis ikke tilfellet noe annet :)
 
Noen produserer litt senere enn andre også :)
De to testene du la ut, så jo veldig lovene ut da :love017
Ja det er sant, ja jo - men så er det visst veldig vanlig med CB + ser det ut som, finner vel fort ut til uka om det er noe på gang eller ei :happy:
 
Her Kom TR i dag for fult:arghh::arghh:. Håper spiren sitter neste pp til os.
Gratulerer til alle som fikk positiv test denne runden.
 
2 dager på overtid, negative tester, kjempe øm i puppene. Får vel bare tidenes lengste syklus jeg tydeligvis :bag:

Venter i spenning her òg. 3 dager på overtid her, og ingen mens. Negativ test i går tidlig. Så enten lang syklus, eller kaaanskje positiv test om eg venter nokre dager:nailbiting::nailbiting: har litt ustabil syklus, så vanskelig å sei kva det blir til.
 
Her var IKM egentlig på torsdag i forhold til hvordan forrige syklus var. Men ingen tegn til TR enda. Dette er jo andre syklus etter MA, så godt mulig syklusene er litt ustabile.
Orker ikke teste. Blir så forvirret av de testene mine som har vist skyggestreker mange ganger.
Gir det noen dager, så får jeg heller teste på ny om TR ikke melder sin ankomst.
9(!) dager over og negative tester
 
Venter i spenning her òg. 3 dager på overtid her, og ingen mens. Negativ test i går tidlig. Så enten lang syklus, eller kaaanskje positiv test om eg venter nokre dager:nailbiting::nailbiting: har litt ustabil syklus, så vanskelig å sei kva det blir til.
Æææ, så spennende! Krysser fingrene for oss! :joyful: Si hvordan det går da! :D
 
Back
Topp