Ikm v.46 <3

Hah, så merkelig! Da må den ha vært endel forsinket da eller? Jeg tok en test nå - kjempehvit! :joyful:
Burde vel gitt utslag hvis ikm er i morgen?
Ja veldig på bærtur nå! Tr kom jo på klokkeslettet første mnd etter pilleslutt.. meen ikke nåja de to andre gangene j har vært gravid har j testa pos noen dager før ikm. Men skjønner her inne at ingen kropper er like lykke til m testing
 
Helt blenda test i dag. 13 dpo tror jeg. IKM imorgen. Men El kan ha vært en dag eller to senere. Får se om tr dukker opp i helgen. Sist testet jeg svakt positivt 2 dager etter IKM.
 
Ikm i dag, positive tester noen dager. Jeg kan settes på gravid:love7
Håper spiren klamrer seg fast:Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_20201113_070713.jpg
    IMG_20201113_070713.jpg
    18,6 KB · Visninger: 144
Skikkelig forvirra her. Har vært så kvalm det siste døgnet, våkna i natt av skikkelig kvalme. Murringer og trøtthet dei siste dagene, samt metallsmak i munnen. Var overbevist om at eg kom til å få positiv test. Testa med tidligtest fra babyplan i stad, men den var heilt blenda. Har jo uregelmessig syklus (slingring på 12 dager), så kanskje eg må vente nokre dager til. Skjønner berre ikkje at eg har så sterke symptom viss testen ikkje vil slå ut. Prøver igjen på morgenurin.. Fleire som har opplevd symptomer, men at positiv test har komt seinere?:oops:
 
Æsj, jeg er blitt syk igjen. Potte tette bihuler, hoste og slapp :(
 
Skikkelig forvirra her. Har vært så kvalm det siste døgnet, våkna i natt av skikkelig kvalme. Murringer og trøtthet dei siste dagene, samt metallsmak i munnen. Var overbevist om at eg kom til å få positiv test. Testa med tidligtest fra babyplan i stad, men den var heilt blenda. Har jo uregelmessig syklus (slingring på 12 dager), så kanskje eg må vente nokre dager til. Skjønner berre ikkje at eg har så sterke symptom viss testen ikkje vil slå ut. Prøver igjen på morgenurin.. Fleire som har opplevd symptomer, men at positiv test har komt seinere?:oops:
Om EL kunne vært 12 dager senere er det jo absolutt håp for at testen kan bli positiv :D
 
Poster I ikm47 også, men hører vel teknisk se til her, jeg veeet de ikke er gyldig etter tidsfristen, og jaaa jeg skal ta digital. MEN, er det noen som har fått dette utslaget som har endt i et godt resultert? :joyful:
 

Vedlegg

  • B0D455E1-0DC6-4A2B-9C0B-B076BAE15FD7.jpeg
    B0D455E1-0DC6-4A2B-9C0B-B076BAE15FD7.jpeg
    20,2 KB · Visninger: 79
Hvordan går det med dere som ikke er oppført som gravid eller tr? :)

Her var IKM egentlig på torsdag i forhold til hvordan forrige syklus var. Men ingen tegn til TR enda. Dette er jo andre syklus etter MA, så godt mulig syklusene er litt ustabile.
Orker ikke teste. Blir så forvirret av de testene mine som har vist skyggestreker mange ganger.
Gir det noen dager, så får jeg heller teste på ny om TR ikke melder sin ankomst.
 
Poster I ikm47 også, men hører vel teknisk se til her, jeg veeet de ikke er gyldig etter tidsfristen, og jaaa jeg skal ta digital. MEN, er det noen som har fått dette utslaget som har endt i et godt resultert? :joyful:

Aldri brukt de testene, men ser strekene godt. Og den til venstre er jo veldig tydelig. Må jo være babystrek! :shy:
 
Back
Topp